Hogwarts, realitat o ficcio?

Fòrum on pots enviar missatges de temes en general, que no puguis classificar a les altres categories.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Roger J. Potter
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 585
Membre des de: dc. abr. 05, 2006 8:37 pm
Nom: Quisso
Rang: Agenda Oficial
Ubicació: Darrera teu

Entrada Autor: Roger J. Potter »

LUN@ ha escrit:Dons jo tenia entès que es rodava en una escola (canviant alguna cosa: jardins, sales, etc). I en aquesta escola es veu que si et sona el mòvil a classe has de copiar a mà 10 vegades una obra de Shakespeare sencera (vaja, jo no duria el mòvil, per si de cas). Però evidentment que quan ensenyen plans generals de Howarts estàn més retocats que no sé què, algunes coses retallades i canviades i altres fetes a l'estil maqueta...
Els Hogwarts que defineixes tu és el Hogwarts com ha institució no com a edifici. Hogwarts esta estructurada a l'estil de les escoles angleses de més categoria on els càstigs son força durs (no se si aìxò del mòbil ho fan), però no només per aixó si no per altres coses. Coses com que també es divideixen per residències o cases i que també fan campionats d'esports entre elles. Aixó i moltes altres coses.

Però com molt bé ja han dit, l'edifici es un retall de diferents llocs. I la imatge sencera dels exteriors es una maqueta digital.
Col·laboreu a la nova revista d'HPCat
Doneu veu als personatges d'HP per a HPCat Ràdio
Imatge

Avatar de l’usuari
hermi_girl
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 78
Membre des de: ds. feb. 24, 2007 10:44 pm
Nom: Andrea
Rang: Gotica Burtoniana
Ubicació: Entre el cel i l'infern
Contacta:

Re: Hogwarts, realitat o ficcio?

Entrada Autor: hermi_girl »

Bé, que el castell que surt a les pelis estigui o no retoca pero ordinador, francament, no en tinc ni idea. Pero si que és un castell real, o això va dir el meu professor de Socials, deia que era un castell d'estil Gòtic.
L'interior si que deuen ser platos, i per fora fijo que algun retoc li han fet, però en fi, el castell existeix (o almenys una minima part).

Per cert, dubto que algun milionari vulgi fer una replica de Hogwarts... però, mai se sap...

Visca el Goth!!!
Imatge
Imatge

Fènix_CAT92
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 25
Membre des de: dc. ago. 22, 2007 4:17 pm
Ubicació: Perduda en el meu món!

Re: Hogwarts, realitat o ficcio?

Entrada Autor: Fènix_CAT92 »

Jo he sentit i crec que almenys els exteriors de Hogwarts, són d' un castell real d' Escòcia.
Ara, l' interior potser que sigui d' altres llocs o d' imatges fetes digitalment (com el sostre del Gran Saló).
En definitiva, que jo crec que per fora és real, però per dins està molt retocat.

Avatar de l’usuari
*Luna Lovegood*
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 230
Membre des de: ds. juny 07, 2008 10:25 am
Nom: Maria
Rang: Vaga professional
Ubicació: El meu ordinador @_@ (?)
Contacta:

Re: Hogwarts, realitat o ficcio?

Entrada Autor: *Luna Lovegood* »

El castell de hogwarts existeix sota un altre nom i és una escola. (Ho sé pq la cosina de l'amiga d'una amiga meva hi va estudiar). :sol
Nomès us dic, que llegir aquesta firma pot tenir efectes secundaris;;

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Re: Hogwarts, realitat o ficcio?

Entrada Autor: HpConan »

*Luna Lovegood* ha escrit:El castell de hogwarts existeix sota un altre nom i és una escola. (Ho sé pq la cosina de l'amiga d'una amiga meva hi va estudiar). :sol
Que noooo. XD XD
En tot cas, la cosina d'aquesta amiga teva deu anar a una escola on es van rodar algunes escenes de la pel·li. Però l'edifici de HOGWARTS no existeix, perquè és mig digital, mig maqueta, mig plató i mig popurri d'escoles i universitats angleses. No existeix.

Tot i que... Bé, a Orlando en deuen estar construint un de ben semblant, ara. Pel parc temàtic i això... :roll:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Visitant

Re: Hogwarts, realitat o ficcio?

Entrada Autor: Visitant »

algunes parts de les pelis estan rodades en una escola pija pero que molt pija que es diu harrows school o algo aixi.
surt al yutube 8)

Bloquejat