Errors de xavier Pàmies vers a la Laura Escorihuela en Hp5.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Hah.
Hahahaha. No volem amenaces de mort. XD
Nyehehe.
aish!! Quina decepció!!
XD
No, ja tampoc contesta. Contestava quan 'estava al fòrum'. Li he enviat una entrevista i això i no ha contestat. Diu que és pels problemes que ha tingut... ^^
Hahahaha. No volem amenaces de mort. XD
Nyehehe.
aish!! Quina decepció!!
XD
No, ja tampoc contesta. Contestava quan 'estava al fòrum'. Li he enviat una entrevista i això i no ha contestat. Diu que és pels problemes que ha tingut... ^^
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.
Se'ls ha lelgit, segons l'Info-k!!!!
Però segurament no prou cops com nosaltres...
Ara que Trevor, Ronda d'Allà i cambra dels secrets és fort, eh?
i monitor...
i el canvi de sexe de la Millicent....
Ii...............
arghh!! Toooot!!
Però segurament no prou cops com nosaltres...
Ara que Trevor, Ronda d'Allà i cambra dels secrets és fort, eh?
i monitor...
i el canvi de sexe de la Millicent....
Ii...............
arghh!! Toooot!!
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.
- LunaBlack_Lovegood
- 1r Orde de Merlí
- Entrades: 1414
- Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
- Nom: Tània
- Ubicació: Badalona (BCN)
- Contacta:
No ho veig tan difícil...nosaltres ens enrecordem, de com són les traduccions dels llibres, i només som lectors!!
Ell hauria d'enrecordarse'n més encara que nosaltres, perquè és el seu treball, i aquesta traducció, que la llegeix moltíííísima gent és important!!
Per cert, el que si que té mèrit és que el Pàmies s'hagi llegit 26 pàgines amb tot de missatges sobre els seus errors, les seves males traduccions...
Això si que té mèrit!
Per cert, serà el Pàmies el pròxim traductor del sisè llibre¿?¿?
Ell hauria d'enrecordarse'n més encara que nosaltres, perquè és el seu treball, i aquesta traducció, que la llegeix moltíííísima gent és important!!
Per cert, el que si que té mèrit és que el Pàmies s'hagi llegit 26 pàgines amb tot de missatges sobre els seus errors, les seves males traduccions...
Això si que té mèrit!
Per cert, serà el Pàmies el pròxim traductor del sisè llibre¿?¿?
- moony
- Alumne/a de 6è
- Entrades: 246
- Membre des de: ds. nov. 13, 2004 6:35 am
- Ubicació: barna
- Contacta:
aixo aixo aina q jo nom crec q sems hagi llegit
Pero l'HPconan i el Jomast encara es fan l'orni....
a mes, com sabeu q el pamies ha passat per aqui? Si algu te el seu meil el podria convidar a participar en el debat i li diriem el q pensem educadament i alumillor ens faria cas i el podriem ajudar i tot, o no?
Va contesteu I jo q sic fen lesfors de conectarme des de fransa quan nomes tinc dos dies dinternet a la semanaaaaaaa
deus
Pero l'HPconan i el Jomast encara es fan l'orni....
a mes, com sabeu q el pamies ha passat per aqui? Si algu te el seu meil el podria convidar a participar en el debat i li diriem el q pensem educadament i alumillor ens faria cas i el podriem ajudar i tot, o no?
Va contesteu I jo q sic fen lesfors de conectarme des de fransa quan nomes tinc dos dies dinternet a la semanaaaaaaa
deus
Draco Malfoy: la fura que bota com una pilota!!! (per R. Weasley)
Com que em faig l'orni?
Béé.... No crec que venigui aquí a participar el Pàmies coordialment. Haha
Béé.... No crec que venigui aquí a participar el Pàmies coordialment. Haha
Home... nomes em de presentar disculpes formals per haver posat un xic massa de pasió en els nostres comentàris discrepants amb la seva traduccio... i jo crec q ja el tenim a la saca...
No, ho dic en seriu, val la pena intentar-ho. Si algun de vosaltres e pot posar en contacte amb ell per mail q ho faci i li proposi. havere si ens fa cas i la proxima traduccio es millor
ah! I per cert, ja he tornat de françá pero dordinadors encara stic pitjor pq al poble no tinc internet mestic retarassant molt amb la fanfic...
No, ho dic en seriu, val la pena intentar-ho. Si algun de vosaltres e pot posar en contacte amb ell per mail q ho faci i li proposi. havere si ens fa cas i la proxima traduccio es millor
ah! I per cert, ja he tornat de françá pero dordinadors encara stic pitjor pq al poble no tinc internet mestic retarassant molt amb la fanfic...