Portades d'altres països

Temes relacionats amb l'últim llibre.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Marc Riera
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 572
Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
Nom: Pepet, no et fot...
Contacta:

Entrada Autor: Marc Riera »

Sí, és clar, les meves edicions són molt antigues :P

El segon llibre és la 3a edició (desembre 1999), i el tercer és la 2a edició (març 2000)

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Entrada Autor: Lena »

HpConan ha escrit:Nah.
Ara per ara, des de la pedra fins a el misteri del Príncep, les portades catalanes són exactament iguals que les angleses (excepte algun tros tallat. Una ala del drac, del fènix, un tros del cotxe, etc. sobresurten del marge en la versió anglesa, i en la catalana no, així com també desapareix el dibuix del llom i la contraportada).

El que has posat són les versions antiquíssimes, vaja, les primeres edicions. Són les que van sortir al 1999 i no sé si al 2000 també. Però vagis on vagis trobaràs les portades com les angleses, a no ser, com ja he dit, que algú tingui aquestes primeres edicions.
De fet, la primera-primera edició de la pedra no és ni tan sols el dibuix que has posat, sinó una foto d'una mena de Dumbledore.

Imatge
Jo tinc aquesta edició i tot igual excepte la foto (jo la tinc del hogwards express):
Imatge

En aquesta edició (que crec que és la millor per molt) tinc també el 3è i el 4rt (el 2n no el vaig trobar T___T i a partir del 5è ja no els vaig buscar)

Imatge

Imatge

wahaha el del 4rt a quedat tuerta :alien:

Meitantei_Guille
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 259
Membre des de: dv. juny 22, 2007 9:21 am
Nom: Guillem
Ubicació: El Masnou

Entrada Autor: Meitantei_Guille »

Doncs què voleu que us digui, m' agraden molt més les angleses que les catalanes...

La de Suècia i la de Dinamarca també m' han agradat molt... :P Però l' anglesa que tindrem aquí és la que m' és m' agrada de totes :P

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Uooh! Aquesta del Hogwarts Express la vaig veure un cop i em vaig quedar flipant! ^^
No sabia que n'hi haguessin més!
M'agraden molt ^^

Doncs jo la sisena i cinquena portades angleses les trobo realment lletges, fetes amb molt de mal gust, però bé... ^^'
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Portada de Finlàndia...

Imatge

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Perquè l'empunyadura de l'espasa porta una etiqueta amb codi de barres? xD

Vist tantes portades que estan sortint som dels pocs que no en fem de nova no? (em refereixo a Empúries, perquè Salamandra crec que si en fa)...

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Entrada Autor: Pretty Ginny »

Oh, que horrorosa!! Pobres finlandesos, tenir semejant dibuix com a portada d'HP7!!! No m'agrada en absolut!!! Mira que habia pensat que ningú podria superar a la lletja portada d'Alemanya, però veig que no és així...¿Però que dimonis han fet amb el trio? Perquè tenen aquests nassos tan enormes? I perquè té l'espasa de Gryffindor una etiqueta amb un codi de barres? Per deú...Es que la portada és lletja amb ganes!!!!
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

Avatar de l’usuari
aurea
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 189
Membre des de: dv. des. 30, 2005 12:47 am
Nom: Míriam
Ubicació: València
Contacta:

Entrada Autor: aurea »

LunaBlack_Lovegood ha escrit:
Vist tantes portades que estan sortint som dels pocs que no en fem de nova no? (em refereixo a Empúries, perquè Salamandra crec que si en fa)...
Sí,sí,Salamandra en fa :wink:

I els finlandessos segueixen dibuixant els nassos enoooormees :lol: Si jo fóra finlandesa cada vegada que anara a llegir començaria a petar-me xDxD

Avatar de l’usuari
neus_snitch
President/a de la Confederació Internacional
President/a de la Confederació Internacional
Entrades: 570
Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
Nom: Mònica (de veritat!)
Rang: Mauleta valenciana
Ubicació: Cagant al vol
Contacta:

Entrada Autor: neus_snitch »

És que la del Hogwarts Express és en Valencià, jo la tinc. Em contà Cyllan que en valencià només en feren 2 o 3, i després deixaren de fer-les pel conflicte lingüístic valencià/català.
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Portada italiana:

Imatge

Avatar de l’usuari
Pretty Ginny
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 133
Membre des de: dj. ago. 23, 2007 2:50 pm
Nom: Tamara
Ubicació: Llegint un llibre, com sempre
Contacta:

Entrada Autor: Pretty Ginny »

Doncs no m'agrada massa aquesta portada. Jo no sé vosaltres, però jo no li trobo cap sentit. És més, no l'entenc. No li veig res que la relacioni amb la saga Potter en absolut, amb excepció potser del que sembla ser la cérvola platejada. En fi, espero que Salamandra tregui aviat la seva portada i que sigui menys confusa que la italiana.
"¿Jo? Llibres i intel·ligència, però hi ha coses més importants: Valor, amistat... <Hermione>

Imatge

Avatar de l’usuari
Lena
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 296
Membre des de: dg. abr. 09, 2006 8:11 pm
Nom: Lena
Ubicació: at world's end

Entrada Autor: Lena »

a mi aquesta no em desagrada.

més que res, perquè no hi dibuixen cap humà XD

ja sé que sembla poc de hp, però almenys ningú té el nas gros :mrgreen: :roll: :|

es que no m'agraden els dibuixos on surt el harry, el ron, o l'hermione perquè trobo que són dibuixos LLETJOS que no s'assemblen al que m'imagino.

Avatar de l’usuari
Lovegood_Granger
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 29
Membre des de: ds. gen. 14, 2006 8:57 pm

Re: Portades d'altres països

Entrada Autor: Lovegood_Granger »

hahaha!
quines potes més lletges li han posat a en Voldemort a la portada infantil alemana no? xDD
La portada que m'agrada més es la Sueca =)
Nuez y nervio de dragón, doce pulgadas y tres quartos, inflexible

Imatge

Avatar de l’usuari
li-kiow
M.A.G
M.A.G
Entrades: 345
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:20 pm
Nom: Lidia
Ubicació: Davant l'ordinador (TGN)

Re: Portades d'altres països

Entrada Autor: li-kiow »

La finlandesa és horrible, a més, plena d'Spòliers, i a dobre el trio semblen pinotxo amb aquell nas que els hi han fotut xD
la italiana és una portada bastant trista amb tots els sentits... Segueixo pensant que la catalana i l'anglesa d'adults són les que m'agraden més

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Re: Portades d'altres països

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Portada de Salamandra (és a dir l'espanyola...u_u)


Imatge


L'han tret en exclusiva els de HarryLatino...

La veritat no està malament després de veure les altres, és una mica sosa, però al menys no té spòilers explícits...u_u


Ara crec que ja han sortit qüasi totes, perquè la nostra serà la de Gringotts que tots hem vist... :roll:

Segueixo preferint la de Suècia, la de Dinamarca i la anglesa d'adults!

Bloquejat