Rumors duració 4 peli

Aquí comenta la quarta pel·lícula.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
heavy_metal
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 129
Membre des de: dj. abr. 15, 2004 2:00 am
Ubicació: València
Contacta:

Entrada Autor: heavy_metal »

a mi m'encantaria que fòra llarga. les pel·lícules curtes moltes vegades et deixen amb la merda en la boca.
El meu país? el Valencià

Avatar de l’usuari
Noxy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 253
Membre des de: dt. març 16, 2004 7:00 am
Ubicació: ...

Entrada Autor: Noxy »

Jo també, jo sempre surto desepcionada amb les pelis de HP xk no entyre tot, prefereixo tirarme 4 hores mirant la peli, i vceure realment el k he llegit, o sino k facin dos parts.

Hi ha moltes koses k ja se les han saltat aixi k ara ja no poden posarles.

Els nens petits k s'aguantin, ells es poden fer grans per veureles despres, nosaltres ja no ens podem fer petits.

A mes les pelis de HP saurien de fer x la gent k ha llegit HP.

kom més llarga millor, xk menys kooses suprimiran, i mnes semblant als llibres serà. Perque si jo miro les pelis de HP es xk m'agraden els llibres.

APWBD
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 54
Membre des de: dv. gen. 07, 2005 7:00 am
Ubicació: En una tomba de marbre a Hogwarts

Entrada Autor: APWBD »

Jo crec que començara a l'antiga casa dels Rodlel i es veuran en Voldemort i en Ben (cuapelada) i tambe la mort d'en Frank
APWBD l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 10, 2005 5:53 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

APWBD
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 54
Membre des de: dv. gen. 07, 2005 7:00 am
Ubicació: En una tomba de marbre a Hogwarts

Entrada Autor: APWBD »

O potser s'ho salten i en Harry despres ho recorda

Avatar de l’usuari
Kitus
Persona Non Hungrata
Entrades: 25
Membre des de: dj. des. 09, 2004 7:00 am
Ubicació: Alella

Entrada Autor: Kitus »

Doncs jo voldria que surtis tot, però clar, seria molt díficil fer-ho sortir tot.
A mi m'agraden molt les pel·licules llarges només quan són divertides, sinó és un merda...
Però si la pel·licula aquesta d'en Harry Potter dura tant, no els sortiria a compte i hi perdrien diners, de manera que la faran curta, per que així la gent de totes les edats hi podra anar. :evil:

XoXang2

Entrada Autor: XoXang2 »

Jo cada pel.li k veig del HP em decepciona +. Xk kada pel.li és pitjor. Espero k x les següents kanviin de director.

I jo crec que començarà amb el somni que té el Harry i després el van abuscar als tiets i pude no passen pel cau i van directamnet al mundial. Que en penseu?
(seria una possibilitat) almneys i sortiria tt...

I kom més llarga millor i k no sigui kom la 3era k va ser molt kurta!!!NO?¿
Ostres es que hauria de sortir tot!! n'hi k sigui impossible...[/list]

Avatar de l’usuari
Yarrick_
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 239
Membre des de: dv. abr. 02, 2004 2:00 am
Ubicació: Banyoles!

Entrada Autor: Yarrick_ »

No puc estar menys d'acord amb tu, XoXang2, no sé pas com és que penses axií.-

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

si es llarga i resulta pesada que fareiU?

XoXang2

Entrada Autor: XoXang2 »

Però si segueix el 4rt llibre no pot ser pesat no?¿ ni k sigui molt llarga. El llibre està molt bé per tant la pel.li tamb ho hauria d'estar!!

Avatar de l’usuari
Aina
M.A.G
M.A.G
Entrades: 333
Membre des de: dl. maig 10, 2004 2:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Aina »

No té perquè.

Però hi ha una altra cosa que em de tenir en compte, el director. Aquest cop és en Mike Newel, el de 4 bodes i un funeral. Suposo que si no l'heu vist al menys us sona. Personalment m'agrada com a comedia romantica, però nosé com funcionarà amb Harry Potter. Crec q podria sortir bé, tot i que el Krum....'¬¬

A més ha treballat amb el Richard Curtis que va escriure el guió de 4 bodes.., va fer Nothing Hill, love actually, bridget jones..i un etc de pelis angleses amb actors com el Hugh Grant, l'Emma thompson, l'Alan Rickman, etc..
Aina l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. feb. 06, 2005 11:09 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Pokil si soc jo

Entrada Autor: Pokil si soc jo »

per mi les pelis de HP, el ke mes m'agrada es la musica!!!!! si no fos per John williams, el millor director no se si les aniria a veure. xD Per ke mira ke eren dolentes la primera i la segona, la tercera acceptable, pero jo vull obres mestres com el snyor dels anells. o no es el ke volem tots?

Avatar de l’usuari
ddiegom
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 122
Membre des de: dc. feb. 09, 2005 8:58 pm

Entrada Autor: ddiegom »

Si es tant llarga haurien de fer-la en dos parts
pero si fos tres hores hi haurien escenes imprescindibles que no posarien

Avatar de l’usuari
Gilbert_Decors
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 72
Membre des de: dv. feb. 11, 2005 1:56 am
Ubicació: BCN

Entrada Autor: Gilbert_Decors »

Aina ha escrit: Però hi ha una altra cosa que em de tenir en compte, el director.
Ho trobo correcte, però crec que el director no en té la culpa de aquestes pel·lícules simples!
Hauriem de mirar qui és el que tria les escènes improtants! Un nivell més alt que aquest està ocult!
Pokil si soc jo ha escrit:per mi les pelis de HP, el ke mes m'agrada es la musica!!!!! si no fos per John williams, el millor director no se si les aniria a veure. xD Per ke mira ke eren dolentes la primera i la segona, la tercera acceptable, pero jo vull obres mestres com el snyor dels anells. o no es el ke volem tots?
Jove! Hauríes de saber que abans d'estrenar la pel·lícula ja venen la banda sonora!
Veure la pel·lícula et costa 7 euros! I l'altre dia vaig veure el cd per 11€!
Potser que t'ho plantegis!

ddiegom ha escrit:Si es tant llarga hauríen de fer-la en dos parts
pero si fos tres hores hi haurien escenes imprescindibles que no posarien
Jo dubto que la continuació de la segona part de la quarta pel·lícula, tingués algun èxit!
Això no es una telenovela on posen "CONTINUARÀ!!"... !
<b>Gilbert Decors</b> :graduate:
Orde de Merlí de tercera classe.
Membre Honorari de defensa contra les forçes del mal
Cinc cops gunayador del premi de la revista <i>Bruixa indiscreta</i> al somriure més encantador,...

Avatar de l’usuari
Pokil
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 11
Membre des de: dt. nov. 18, 2003 7:00 am

Entrada Autor: Pokil »

Joer feia temps ke no se per ke no em podia konectar xD

Jo he dit ke el ke mes m'agrada es la musica, no "el ke nomes m'agradi sigui la musica". m'agrda veure les adaptacions ke han fet de la pelicula, i criticarles, tambe vaig criticar el snyoor dels anells, encara ke kregui ke es una obra mestre, es podia millorar, encara ke es molt dificil!!! :lol: :lol:

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

el proces de produccio del senyor del anells es tot tant diferent que fa rabia

Bloquejat