HARRY POTRA I LES RELIQUIES DELS PEBROTS

Fòrum on pots enviar missatges de temes en general, que no puguis classificar a les altres categories.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Bloquejat
Avatar de l’usuari
Jun
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 67
Membre des de: ds. oct. 15, 2005 5:40 pm
Contacta:

HARRY POTRA I LES RELIQUIES DELS PEBROTS

Entrada Autor: Jun »

Avui comença l’Octubre!! Això vol dir XIV SALO DEL MANGA! QUINES GANES QUE TINC QUE ARRIBI!! És el Saló Friki per antonomàsia! Ostres, ostres… ens esperen quatre dies intensos, intensos!

I amb el Saló arriba... HARRY POTRA I LES RELIQUIES DELS PEBROTS! De fet, en aquests precisos moments hi estic treballant, i la veritat és que us he de dir que està quedant molt cuco! I que apart de les anades d’olla completes i totals (no us ho podeu ni imaginar), tornarem a comptar amb la col·laboració del Pelut, el Quim Bou i el nostre inigualable Jan, que com sempre també farà la portada!

Imatge

Bé, si algú vol que posi algun gag que li faria gràcia veure, que ho faci ara, que encara sóc a temps d'afegir-ne!!

ENS VEIEM AL SALÓ!!

Jun!
http://www.deuvosguard.com

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: HARRY POTRA I LES RELIQUIES DELS PEBROTS

Entrada Autor: Padfoot »

Uooooooh!! Un altre Potraaaa!! Anava a dir l'últim, però de Potres n'hi haurà 8 no? xD

Quan cau el Salo aquest any?? Haurem de començar a planificar la quedada aviat :imperio:

Avatar de l’usuari
clara_cat
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 183
Membre des de: dt. maig 29, 2007 6:32 pm
Nom: Clara
Rang: somiadora sense fronteres
Ubicació: Catalunya, barcelona, casa meva, el meu io interior

Re: HARRY POTRA I LES RELIQUIES DELS PEBROTS

Entrada Autor: clara_cat »

Holahola he buscat les dates pel saló i serà del 30 d'octubre al 2 de novembre( si no m'han timat) Les dates estan bé però cau per tots sants i la majoria de gent se'n va al poble. Ja direu alguna cosa de la quedada.
Tinc ganes de llegir el penúltim potra! segu que està de conya. :mrgreen: :mrgreen:
"Només hi han dues coses infinites:l'univers i l'estupidesa humana"

Catalonia is not Spain--300 anys d'ocupació, 300 anys de resistència.

Avatar de l’usuari
F.G. wesley
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 86
Membre des de: dl. ago. 06, 2007 11:44 am
Nom: Andreu
Ubicació: si estic conectat davant del pc

Re: HARRY POTRA I LES RELIQUIES DELS PEBROTS

Entrada Autor: F.G. wesley »

Padfoot ha escrit:Uooooooh!! Un altre Potraaaa!! Anava a dir l'últim, però de Potres n'hi haurà 8 no? xD

Quan cau el Salo aquest any?? Haurem de començar a planificar la quedada aviat :imperio:
al DVG ja s'esta montant en som uns 17-18 web que per cert vaig descobrir gràcies a aquesta altre gran web
En Dumbeldore va abaixar les mans i va observar el Harry a traves de les seves ulleres de vidres en forma de mitja lluna.- ja es hora que t'expliqui, Harry.- va dir, el que t'ahauria hagut d'explicar fa cinc anys. Seu, siusplau. T'ho explicare tot.

Avatar de l’usuari
roni
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1254
Membre des de: dc. des. 22, 2004 7:00 am
Rang: Mort Vivent
Ubicació: A l'altre costat del vel...
Contacta:

Re: HARRY POTRA I LES RELIQUIES DELS PEBROTS

Entrada Autor: roni »

Ara el potra serà només de pits? No feia els còmics basant-se en les pelis?

Ah, i el preu? XDDDD
la c!!!!!!!! Que ningú recorda xD
Imatge
La meva ff: El nou mag

La meva ciutaaat!
I la indústria xD

Avatar de l’usuari
JoTGi
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 235
Membre des de: ds. ago. 20, 2005 5:44 pm

Re: HARRY POTRA I LES RELIQUIES DELS PEBROTS

Entrada Autor: JoTGi »

Bona nit!
Com alguns ja deveu sabeu, estem preparant les samarretes del Déu Vos Guard de cara al saló del manga (del 30 d'octubre al 2 de novembre). Podeu reservar-les a través de www.ouiea.net/deuvosguard.php. Si en voleu, reserveu-la com abans millor, que hi ha límit d'existències!

Més info a http://deuvosguard.com/forum/viewtopic.php?id=1941.

Bloquejat