Llibres en TXT

A aquest fòrum envia-hi les teves opinions i dubtes sobre els llibres.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Bloquejat
Avatar de l’usuari
lord-granger
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 99
Membre des de: dl. abr. 21, 2003 7:00 am

Llibres en TXT

Entrada Autor: lord-granger »

Hola
M'he comprat un MP4 i es poden posar llibres en versio digital pero ha de ser en Format txt algu sap o en poc trobar algun sobre tot el 7
gracies

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Re: Llibres en TXT

Entrada Autor: Padfoot »

En versió .txt no n'he vist mai cap, el que si que se que hi ha són versions en pdf tan en anglès com en castellà (en català no ho sé) i llavors hauries de fer tu el canvi del .pdf al .txt :wink:

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Re: Llibres en TXT

Entrada Autor: HpConan »

Exacte, és el que diu la Padfoot.
El problema és que jo també tinc un d'aquests que en teoria pots llegir-hi, però mai he aconseguit que ho fes. És a dir, jo em vaig ficar el Harry Potter en .txt, i no me'l reconeixia a l'hora de poder veure'l... XD XD XD No sé si serà problema del meu només XD XD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

RoSicH

Re: Llibres en TXT

Entrada Autor: RoSicH »

HpConan ha escrit:Exacte, és el que diu la Padfoot.
El problema és que jo també tinc un d'aquests que en teoria pots llegir-hi, però mai he aconseguit que ho fes. És a dir, jo em vaig ficar el Harry Potter en .txt, i no me'l reconeixia a l'hora de poder veure'l... XD XD XD No sé si serà problema del meu només XD XD
I on els has trobat en txt? Només els trobo en castellà..

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Re: Llibres en TXT

Entrada Autor: HpConan »

Fa molt temps, d'això xD
He estat mirant i sembla que me'ls deuria posar en anglès, perquè a l'ordinador no trobo cap document de llibre d'Hp en català xD He vist que a l'EMule hi és la pedra filosofal teòricament en català, però me l'hauria de baixar per comprovar-ho xD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Bloquejat