El costat amagat dels actors...

Envia les teves opinions sobre els actors, si vols també envia-hi fotos!
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

El costat amagat dels actors...

Entrada Autor: HpConan »

Mireu què porta http://www.veritaserum.com :

Fotos eliminadas de Vogue

Seis fotos eliminadas de la revista Vogue (fotos divertidas que tomaron y no fueron publicadas) pueden ser vistas aquí
( http://www.veritaserum.com/media/2004/11/20/vogue.shtml ), cortesía de Unforgivable-Curses.net

“Divertidas”?????????????? Què és això?? EL Daniel Radcliffe m’ha decepcionat com a persona... :!: :!: Està a favor del caos total??? A veure.. això ho dic perquè ha dibuixat el signe d’anarquia...
Per qui no ho sàpiga (ja que aquesta web la poden visitar nens petits, que també llegeixen Hp i passen pel fòrum..), anarquia és sinònim de caos, doncs prové del grec an (negació, contradicció...) i arkhé (sobirania, autoritat...)... o sigui, que no hi ha un govern, ningú qui mani... si no hi ha ningú que mani vol dir que tothom farà el que li donarà la gana... un caos total. :roll:
Perquè els violadors violaran sense patir penalitzacions, els maltractadors maltractaran sense ser castigats, els lladres robaran i no s’hi podrà fer res, perquè no hi haurà lleis per detenir-los.. A més.. és força retrògrad, aquest pensament.. el 80% de les mitologies comencen amb “al principi era el Caos”... i després, sorgint algú qui manés, qui controlés, tot es va arreglar ("En el primer albor el mundo lo pasaba fatal / titanes colosales la volvían ifernal./ Dónde pondrás tus pies / un asco ves de donde tu estés: / volcanos, terremotos, CAOS, todo del revés... / ENTONCES ZEUS LLEGÓ/, su rallo disparó, (no, no)/ y a los malos encerró... (ya está)/ Sólo és DETUVO EL CAOS de verdad" -Hércules, de Disney-- :wink: ) ....
Béé.. si això ho llegeix cap anàrquic, mira.. mala sort (¬¬’), és el que penso XD. Béé...

Doncs això... a més, tampoc m’agrada que qui interpreti Harry Potter sigui un obsés del sexe, per la inscripció que posa de “The sex pistols”... Per molt grup de música que sigui, no em puc imaginar el vocabulari que deuen emprar, aquest grup... a més... “Wild side”... el “costat salvatge”, “The darkness”, “les tenebres”.... “Not feeling”, “sense sentiments”... “Vive le Rock”... haha, crec que s’ha embolicat amb ‘le’... crec que seria ‘el’... a no ser que sigui un popurrí de francès, anglès i castellà... XD.
Suposo que ho haurà tret d’una pàgina web... i qui ho va escriure se li va escapar la ela abans que la e... XD I el tio va i s’aprèn l’errada.

Jo no vull que m’interpreti Harry Potter un paio sàdic, de part del costat fosc!! Aquest només es mereix el paper de Voldemort!!!! :evil: :evil: :evil: :!: :!: :!:

Sort que el Rupert i l’Emma són més normalets... el Rupert ha dibuixat un paio amb ulleres cridant... Jo crec que figura ser el Daniel Radcliffe interpretant a Harry Potter... que vol el mateix que jo per a ell... TORTURA!!! I l’Emma Watson ha escric “I love ***** (no entenc què posa...)”... Bé... de moment, tinc l’esperança de no saber què ha escrit, per no emportar-me una altra decepció... :( .
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
LlunaRoja
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 81
Membre des de: dc. abr. 14, 2004 3:13 pm
Ubicació: barcelona

Entrada Autor: LlunaRoja »

:chainsaw: :chainsaw: Starwars Starwars :censored: :censored: :censored: :fork: :fork: :fork: :twisted: :twisted: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :explosion: :explosion: :chainsaw: :chainsaw: :censored: :censored: :censored:

d'acord, em calmaré abans d contestar-te, hpconan, serà millor

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Sí, millor, calma't..... I insults sensurats, eh? XD XD XD XD XD Sabia que apsssaria aix÷o... hihihihihi.... :?
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

Conan, només et diré que de tant en tant una mica de caos va bé.... a més el Daniel deu estar a la típica fase: sóc rockero ultraatòmic i sóc anarka....
Però tu el concepte anarkisme el tens una mica mal entès...ja ho has buscat a l'enciclopèdia? En cas que no ho hagis fet, Fes-ho

Sex Pistols és un grup, ja mític.....
Després : The Darkness tb és un grup.... Vive le Rock, és una típica frase de rocker....I està escrita en francès.
Ara no entenc la preocupació que t'ha agafat pel vocabulari k pugui tenir...:? I per si és bo o no que el paper te l'interpreti ell.....

L'emma com k es pijeta ha posat I love Vogue....que tampoc és que sigui una cosa gaire edificant

Nose noi...que tenen dret a posar el que vulguin, que per alguna cosa el reportatge és per ells, l'espai en blanc tb i les peles que cobraran =
(sí, són 3 ulls)

Avatar de l’usuari
LlunaRoja
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 81
Membre des de: dc. abr. 14, 2004 3:13 pm
Ubicació: barcelona

Entrada Autor: LlunaRoja »

Sabia que apsssaria aix÷o... hihihihihi....
o sigui q ho fas per provocar, eh? 8O :P

anem al tema, a veure:
o sigui, que no hi ha un govern, ningú qui mani... si no hi ha ningú que mani vol dir que tothom farà el que li donarà la gana... un caos total. :roll:
A més.. és força retrògrad, aquest pensament..
no trobes que seria més aviat al contrari? no trobes que el fet que la gent no necessités algú que li digués què pot fer o què no seria un signe de maduresa de la humanitat? l'anarquisme té més a veure amb l'autogestió que amb el caos, hpconan. lxs anarquistes creuen en la capacitat de la gent d'autoorganitzar-se sense necessitat d'un poder que ho controli tot i a tothom i el que és pitjor, un poder controlat/exercit per les classes dominants segons els seus interessos econòmics. perquè si creus que ara el poble és sobirà... votant un cop cada quatre anys i després cap a casa, ajo i agua! no? i tant. el poble té el poder! podem decidir qui volem que decideixi per nosaltres, que bé! com diuen lxs anarquistes, ens deixen triar amb quina salsa se'ns menjaran. visca!
anarquia és sinònim de caos
el desprestigi que ha patit l'anarquisme durant les últimes dècades no és una cosa casual, hpconan. no t'hauries de creure sempre el que diuen a la tele. de fet no t'ho hauries de creure mai. ni dels mitjans en general. anarquia! caos! mort! destrucció! l'anarquisme no és això.
si això ho llegeix cap anàrquic
anarquista es diu. tan purista que ets quan vols
a més, tampoc m’agrada que qui interpreti Harry Potter sigui un obsés del sexe, per la inscripció que posa de “The sex pistols”... Per molt grup de música que sigui, no em puc imaginar el vocabulari que deuen emprar, aquest grup
obsés del sexe perquè escolta els sex pistols? dius "el vocabulari que deuen emprar" o sigui que de fet no saps quin vocabulari fan servir, per tant no jutgis.
“Vive le Rock”... haha, crec que s’ha embolicat amb ‘le’...
ja t'ha contestat la calis
Jo no vull que m’interpreti Harry Potter un paio sàdic, de part del costat fosc!!
això no és star wars xaval! el costat fosc, l'eix del mal, tot això no existeix noi! el bé absolut i el mal absolut no existeixen per sort o per desgràcia.
Sort que el Rupert i l’Emma són més normalets... [...] l’Emma Watson ha escric “I love *****
i love vogue, hi diu. ser pija és ser 'normal'? què vol dir ser normal? que és que tothom ha d'estar dins d'uns paràmetres de 'normalitat' (que ja em diràs tu qui estableix. els mitjans per exemple? el cinema, la publicitat? doncs anem bé) i si no estàs dins d'aquests paràmetres ets raro/a? per favor.

pel que fa al que critiques, que el daniel radcliffe dibuixi el símbol de l'anarquia, dubto que ni ell mateix sàpiga ben bé què vol dir. pel que sé, al radcliffe li agrada la música punk i per tant coneix els sex pistols i li deuen agradar i tot. no et dic que a la seva època no fossin 'innovadors' per dir-ho d'alguna manera, però al cap i a la fi no van ser més que un grup comercial que es va inventar el seu mànager per vendre i fer calés, van ser les spice girls o els backstreet boys de l'època si em permets, amb l'única diferència que els sex pistols feien servir paraules com anarquia i estètiques estrambòtiques a l'època (curosament dissenyades, això sí) per anar de superguais trencadors, i també van durar el mateix, un parell d'anys i gràcies. però el punk no és això, ni ho és xutar-se heroïna fins a morir o matar la nòvia després d'una borratxera. això no té res a veure ni amb el punk ni amb l'anarquia, per molt que els sex pistols anessin cantant 'i want to be anarchy'. pots estar tranquil que el radcliffe no està al costat fosc com tu dius, només està enlluernat per les estridències d'uns pallassos, com tanta altra gent. amb l'edat li passarà

vull aclarir que jo no sóc anarquista (no crec que m'hagi de justificar ni de donar explicacions de què sóc o deixo de ser, però després de la parrafada aquesta potser algú podria pensar que sí, i per respecte volia dir-ho)

només una última pregunta, hpconan. què té a veure tot això amb harry potter? vull dir, el daniel radcliffe només és l'actor que l'interpreta, el que li agradi o li deixi d'agradar és cosa seva, no?

bueno ja callo, q ja n'hi ha prou per avui :P cerveses!

pd: ostres m'ha quedat molt llarg, ho sento. la propera vegada intentaré resumir més :P

Avatar de l’usuari
Aina
M.A.G
M.A.G
Entrades: 333
Membre des de: dl. maig 10, 2004 2:00 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Aina »

Ostres jo tmb intentaré calmarme!! 8O :twisted: :twisted: :rage: :chainsaw: :6] :explosion:

Primer de tot dir: Estic completament d'acord amb la LlunaRoja. L'anarquisme no és el treure el govern així de sobte, es necessita un preces previ per a construir una societat en la qual no es necessitin els governants, però bé si tu vols que algú et digui el q has de fer i et mani allà tu.
Em sembla molt bé que t'agradi la filosofia i els textos antics, però et dirè una cosa (bé en realitat més d'una) no tot el q deien els grecs antics era veritat i l'origen de les paraules no dona aquest significat que tu li has posat a la paraula anarquia, caos.
Per cert creec que per la teva edat ets molt i molt conservador, des de quant et preocupa la música que escolta algú, com si això fos millor o pitjor a una persona. I torno a repetir el que ha dit la Llunaroja que té això a veure amb el personatje que interpreten?
Sí hagues de canviar la meva opinió sobre el Danield Radcliffe potser ara em cau millor, encara que no tingui ni idea del q fa, al menys està posant unes idees que no agraden a tothom, no com la nostra pija que posa I love Vogue per fer la pilota!
Ah i les teves conclusions semblen tretes d'un inquisidor no dels grecs antics, que proposes que el cremem a la foguera per ser anarquista (o dibuixar el simbol en una paret) i per que li agradi la música punk? Busquem a un noi pur per a representar el Harry Potter!
Mira Hpconan el missatge que has escrit és.... bé em callo xq no el sabria definir... (que serà lo proxim obligar a l'Emma a portar les faldilles per sota dels jonois o en això no passa re? Xq esclar la pija de l'Emma és una bona noia mentres que el Dan és
un paio sàdic, de part del costat fosc!!
)

Per cert jo tampoc em considero anarquista (pot ser una mica) és pot dir o faras una redada per fer-me fora de la web?, i m'agrada molts tipus de música, entre ells alguna cosa de punk, però es que aquest missatge mostra com d'enganyat que estas i sinò la mentalitat de yayo que bota al PP que tens, així que pensa abans d'escriure i si ja ho fas fes-to mirar. És una mica penòs que a la teva edat ja pensis així. Però jo no vull jutjar a ningu (nomès a tu XD) millor que tu tmpoc ho facis, almenys per la seva forma de pensar o pels seus gustos. Un actor es valora pel seu talent no per la seva personalitat fora de l'escenari, sinó el mon de l'espectacle es quedaria sense moltes estrelles o s'hauria quedat.

No sé com ha quedat el missatge però bé, espero haver posat tot el que pensava.
Imatge

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

^.^ Hihihi. Ara no us puc contestar, perquè estic fins al coll d'exàmens.. quan pugui ja us contestaré. Només dues coses.

AIxò ho he posat en apartat 'actors' perquè no tenia res a veure amb HP... si no amb els actors. XD

I si hem de qualificar el Daniel per la seva interpretació, tampoc té molts punts. XD

AH, síí... QUe jo no sóc del PP!! Òndia.. huashuas.

Ah, també... que això d'anàrquic ho he posat perquè la noia que s'asseu al meu costat estava aprlant amb un noi i deia 'anarca', 'anàrquic'... anava a posar 'anarquista', però m'he fet un cacao mental de cal déu. XD

Ah.. també. XD Que he posat l'Emma de 'nrmaleta' perquè ja he dit que no veia què havia escrit... no entenia la leltra. Ara sé que és una piloooota que booota i booooooooota. XD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Bé.... hahahaha. Aquest tema crema!! XD XD XD

Béééé... demà no tinc examen... sembla increïble, però cert. Hehe. La setmana que ve ja serà l'estrès total... aix... bé, tan se val.

calis

- no, no he mirat l'enciclopèdia ni el diccionari.. és més, encara no ho he fet... ja ho faré després d'haver acabat de connectar-me... si me'n recordo.. Això ha estat pura casualitat de després d'haver fet el control d'Arrels Clàssiques, que el tema anava sobre les Ciències Socials, i parlavem dels tipus de govern... I mira, sortia anarquia... i vam mirar l'etimologia i ens van explicar què era... i ho vam apuntar. O sigui que ha sigut pura coincidència d'haver vist la foto uns dies després del control... perquè hauria vist el signe d'anarqui i possiblement no hauria dit res perquè fins el control (béé... les activitats anteriors) no he sabut mai ben bé què volia dir....

- sobre els grups.. alguns els sabia, altres no. En tot cas no els he escoltat mai... o potser sí, potser a la ràdio... no ho sé. Teniu tota la raó que no puc criticar sense haver-los escoltat... Le que si que puc criticar, però, és que al Radcliffe li influeixi que diguin que volen ser anarquistes.... a mi em pot agradar molt o poc els Estopa, però no plantaré jo per res del món "un immenso jardín de marihuana". ¬¬ ¬¬ ¬¬
O sigui... que encara m'ho deixeu pitjor... ja sé que potser ni tan sosl sap què vol dir... per això, que si ho diuen els cantants, oh, què xulo! Jo també ho sóc... doncs no.... No ho trobo força irracional.

- ja ho he dit... que n'és de pilota, l'Emma... ¬¬

- si coneixes gent que un dia són independentistes i l'altre 'quillos'.. és que tenen molt pcoa personalitat.

LlunaRoja

- a veure... això de que sigui un signe de maduresa.... crec que, digue-me pesimista, que el món maduri i que ni necessiti ningú que els mani és una il·lusió, només. al meu parer, mai es deixarà d'haver lladres, terroristes, homicides........ Trobo molt, molt, moooooolt difícil que aqusta gent pugui pensar i dir "aix, no faig bé... sé que no em penalitzaran, però no està bé fer-ho....". A més... les ments d ele spersones són difícils de comprendre... potser un infanticida creu que està bé matar nens perquè així... mm... potser baixa la natalitat i hi haurà menys població jove per poguer treure-li el treball... o jo què sé... I la majoria veiem que està fent una salvatjada i que, quan es juvili, què? No hi haurà ningú que el pugui reemplaçar... però potser ell no ho veu, això.. potser es pensa que mai no es jubliarà.... així, sense ningú qui manés, aquest home seguiria matant infants... i no apssaria res.
Crec que el fet de maduresa és ser prou madur per escollir a posar algú madur (de vegades no n'és prou) per controlar l'Estat/país/poble/ciutat/...

- la veritat és que a la tele no he vist res sobre l'anarquisme... si ho dius pel tros de la pel·li d'Hèrcules... no és la tele, seria cine... però a més a més... no és la pel·li, el que m'he cregut sobre que 'al principi era el caos'... m'encanta la mitologia mundial, i en lelgeixo molta.... o sigui que no posem la tele en mig, que no ha tingut res a veure ni amb els meus pensaments ni res.

- ja m'he disculpat abans per allò d'"anàrquic".. les cilpes seeempre són dels altres. XD A més... sóc tna puristaaaaa??? Per això em faig dir el nick en castellà?? XD XD XD

- això del 'costat fosc' era una conya... com posava tenebres, etc... doncs mira... les tenebres, gaire clares, no són, nooo?? :roll:

- si el Radlciffe "només està enlluernat per les estridències d'uns pallassos, com tanta altra gent. amb l'edat li passarà", és que no té personalitat, llavors.

- ja he dit que això no té res a veure amb Harry Potter, i que per això ho he posat a 'actors'... perquè el Radlciffe és un actor, oi?

Aina

- jo no he posat de sinònim directe a anarquia, caos... ho he posat com a coseqüència... Si no hi ha ningú qui mani, hi haurà un desordre total... caos. "Back when de world was new, / the planet earth was down on his luck..."

- "digues-me amb qui camines i et diré qui ets".... "digues-me la música que portes quan camines i et diré qui ets". XD

- o sigui... que molen les persones que, malgrat que no tenen idea de què escriuen, escriuen idees que no agraden a tohom... O sigui, les persones sense personalitat que escriuen el primer que escolten... està bé, això.

- jo no he dit de cremar el Daniel Radlciffe... i això de que ha de fer de Voldemort era conya... tmapoc em compareu amb la Inquisició!!! és un gran insult!!

- no faré res per fer-te fora de la web, ni sóc iaio ni del PP. ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬ :x

Rilwen

- gràcies per defansar-me. Però abans que em diguis 'no et defensava pas', amb això de defensar-me em refereixo a dir coses que hauria de dir jo, com que m'insulten, etc.

- demagògia, del grec 'demos' (poble) i 'ago' (conduir), política que es basa en prometre el que la gent vol sentir només per a fins determinats, i, de vegades, no complir-ho. XD Tampoc ho he mirat al diccionari ni a la enciclopèdia, així que ja teniu un altre tema per dir que no sé del que parlo. XD XD XD

Béé.... ja em podeu seguir criticant.
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

La cançó popular en qüestió és "Que diguin el que vulguin que jo ja estic content!", però béé.... XD

I ja heu entrar en un tema que no hi intervinc perquè encara no he arribat a Marx ni a les grans personalitats 'modernes'.. que n'és de maca, l'Edat Antiga!!!!!!!
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

calis............... no només m'agrada l'antiga... simplement, que ha història no he arribat a l'edat moderna... ens hem qeudat a la mitjana.. l'any que ve fem la moderna i conteporànea.... Però béé, m'agraden totes, suposo... he lelgit poca cosa d ela moderna i contemporània.......... I segueixo pensant que l'antiga és la millor. XD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

L'AIna té raó l'aznar és un &/(%/())=

korenn
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 2
Membre des de: dv. oct. 15, 2004 7:00 am
Contacta:

Entrada Autor: korenn »

:omfg: ka paixat amb les 3 pàgines que hi havia en akest tòpic¿??¿?
muahahahahahahaha!

Avatar de l’usuari
Jomast
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1292
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Rang: Tècnic
Contacta:

Entrada Autor: Jomast »

Està repartit amb un altre tema que ara esàta a mon muggle "visiona politiques"

Avatar de l’usuari
moony
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 246
Membre des de: ds. nov. 13, 2004 6:35 am
Ubicació: barna
Contacta:

Entrada Autor: moony »

:rage: hpconan et fas el llest i no tens ni )""$ idea del q es l'anarquisme :rage:
sembles un carca conservador :evil:
Draco Malfoy: la fura que bota com una pilota!!! (per R. Weasley)

.::Mistral::.
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 71
Membre des de: dg. ago. 28, 2005 11:17 pm
Ubicació: En el cercle de Cavallers de la Mort

Entrada Autor: .::Mistral::. »

No em funciona l'enllaç... ho sento... hi ha possibilitat d'un altre?
Imatge

Bloquejat