Bèsties fantàstiques i on trobar-les

A aquest fòrum envia-hi les teves opinions i dubtes sobre els llibres.
Regles del fòrum
Recordeu a escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
Avatar de l’usuari
miss_weasley
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 2
Membre des de: dj. abr. 10, 2014 9:10 pm

Bèsties fantàstiques i on trobar-les

Entrada Autor: miss_weasley »

Hola bones!
Perdoneu però soc nova aquí i no se si el fòrum serveix per el que vull fer-lo servir.

Però porto setmanes buscant el llibre de "Bèsties fantàstiques i on trobar-les" i, valgui la redundància, no el trobo enlloc.

Algú sap d'alguna llibreria on encara el tinguin? Alguna pàgina web? Perquè crec que d'editorial està esgotat..

Moltes gràcies! :wink:

Avatar de l’usuari
ginny_weasley_potter
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 193
Membre des de: dj. març 20, 2008 11:55 am
Nom: Maria
Rang: cosina llunyana den Ronald
Ubicació: A Pigfarts

Re: Bèsties fantàstiques i on trobar-les

Entrada Autor: ginny_weasley_potter »

Hola! :)

Has mirat a l'Fnac? En català el de 'Quidditch through the ages' està esgotat des de fa anys i no hi ha plans de tornar-lo a imprimir, però l'últim cop que ho vaig mirar, el de bèstiques fantàstiques encara estava a les estanteries... (i creu-me, no fa gaire!).

I sinó, en Anglès el pots trobar a qualsevol lloc, sigui Casa del Llibre, Fnac o fins i tot la llibreria Anglesa (Come in).

Tot i que estic parlant de Barcelona, si ets de fora com no es compri per internet no se com ho pots fer...

Però ànims, que ser-hi hi és! :)
En Harry la va mirar; i quan abaixava la mà, sense adornar-se'n, es va tocar la ferida en forma de llampec que tenia al front.
Feia dinou anys que a en Harry no li feia mal la cicatriu. Tot anava bé.

Avatar de l’usuari
miss_weasley
Nou/va Alumne/a
Nou/va Alumne/a
Entrades: 2
Membre des de: dj. abr. 10, 2014 9:10 pm

Re: Bèsties fantàstiques i on trobar-les

Entrada Autor: miss_weasley »

ginny_weasley_potter ha escrit:Hola! :)

Has mirat a l'Fnac? En català el de 'Quidditch through the ages' està esgotat des de fa anys i no hi ha plans de tornar-lo a imprimir, però l'últim cop que ho vaig mirar, el de bèstiques fantàstiques encara estava a les estanteries... (i creu-me, no fa gaire!).

I sinó, en Anglès el pots trobar a qualsevol lloc, sigui Casa del Llibre, Fnac o fins i tot la llibreria Anglesa (Come in).

Tot i que estic parlant de Barcelona, si ets de fora com no es compri per internet no se com ho pots fer...

Però ànims, que ser-hi hi és! :)

Hola! :) Dons he mirat a Fnac per internet i no hi és :(, però miraré si puc anar a alguna de les botigues, moltes gràcies! :)

JamesCr
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 16
Membre des de: dg. maig 25, 2014 2:33 pm
Nom: Jaume

Re: Bèsties fantàstiques i on trobar-les

Entrada Autor: JamesCr »

Jo els vaig comprar de més petit però en castellà, en català deu ser molt més difícil encara, són els únics llibres que tinc en castellà, però sinó m'hauria resultat impossible aconseguir-los, prova de buscar en qualsevol tipus de tendes, si pot ser que siguin grans tendes, cadenes, fnac, happy books o alguna cosa així... No sé. :think:
És més fàcil tindre poders màgics que trobar una imatge de perfil que s'ajusti als requisits d'aquesta web.
Albus Wulfric Percival Brian Dumbledore.

Respon