La Cambra Secreta

Fòrum on pots enviar missatges de temes en general, que no puguis classificar a les altres categories.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: La Cambra Secreta

Entrada Autor: Antares_Black »

Unoi ha escrit:I jo que em pensava que l'Antares només feia missatges quilomètrics al confessionari... :lol2:
Agatha Black ha escrit:L'ANTARES MOLA I FA MISSATGES QUILOMÈTRICS A TOT ARREU, ÉS EL NOSTRE TORNADO! :mrgreen:
L'Agatha té raó!! Sempre escric un pèl massa! Em surt així! :lol:
Per cert, he d'anar a confessar... :deumeu

--

Anem al tema:

Estava pensant en una primera peça que podríem tocar, la que que seria la més adequada per a començar... I se'm va acudir que Underwater Secrets (la cançó que canten les sirenes en l'enigma de l'ou que sona a la quarta pel·lícula) era una molt bona opció! :ballar:

És curta, melòdicament senzilla, no hi ha gaire instrumentació (hi tindrem força llibertat), hi ha cant (i en tenim la lletra en català i tot)...
És perfecte!! :celles:

---

Pel que fa la instrumentació:

-Veu: La lletra és important. Tenim dues veus possibles (hermione_potter i marta_ginny). Si només tinguessim una sola cantant, bé. Si n'hi ha dues, doncs n'arrangem un duet (pot ser un cànon, o divisió per versos, per estrofes, per pregunta i resposta...)

-Instruments de veu principal: Comptem amb flauta dolça, piano i violí (Potter_granger, Arwen Black, Antares Black) ?

-Percussió i suport: Trobo que en aquesta peça el tambor no hi pita massa... (ho sento, Gee xD). Però crec que el triangle pot quedar molt bé. M'agrada l''opció d'instruments d'Orff. Es podria agafar triangle, xilòfon, metalòfon, xinxines, cortina... (tots els que us hi animeu!)

---

Bé, això només és una primera idea (la selecció d'intèrprets és modificable, naturalment! Som flexibles). He posat el que m'ha semblat que pot ser adequat, ara hi heu de dir la vostra!

L'altre dia vaig trobar les notes de la melodia. L'únic que em balla és el compàs (i, per extensió, el ritme).
Unoi (o qui s'hi vegi amb cor), tu en sabries treure el ritme. Ja te'n passaré les notes, si no les tens!

Digues com ho veieu! :mrgreen:

Antares

PD:
Unoi ha escrit:(no sé si es poden adjuntar arxius d'alguna manera...)
Jo tinc el mateix dubte que l'Unoi.
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
Potter_granger
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 264
Membre des de: dj. maig 03, 2012 4:06 pm
Nom: Carla
Rang: HPmaniàtica!

Re: La Cambra Secreta

Entrada Autor: Potter_granger »

Ei, em sembla molt bona idea! Podeu comptar amb mi. Ja ho vaig dir, que principalment tocaria la flauta dolça, però si en algun moment va bé tenir tres cantants, compteu amb mi.
Escolta, Malfoy! La teva mare sempre té aquesta cara, com si tingués una merda sota el nas, o només la fa perquè hi ets tu?

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: La Cambra Secreta

Entrada Autor: Cass Ross »

PD:
(no sé si es poden adjuntar arxius d'alguna manera...)
Jo tinc el mateix dubte que l'Unoi.
Pel que he estat mirant, per aquí el PM no crec que hi hagi la opció d'adjuntar documents, però pel gmail o correu electrònic normal sí que es podria fer.

Jo no m'apunto perquè tinc l'agost liat, i a més fa tant de temps que no toco cap instrument que no sabria com ajudar-vos, però aquí estic fent el cotilla.

Fins aviat,

Cassie.
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: La Cambra Secreta

Entrada Autor: Arwen Black »

Arwen Black present! Sí, podeu comptar amb mi, l'únic que no podré respondre-us inmediatament a algo urgent perquè tinc pocs dies connexió, però quan pugui veure el que heu posat faré el que hagueu dit :)
Cassandra Ross ha escrit:Jo no m'apunto perquè tinc l'agost liat, i a més fa tant de temps que no toco cap instrument que no sabria com ajudar-vos, però aquí estic fent el cotilla.
Jeje
Cassandra Ross ha escrit:Pel que he estat mirant, per aquí el PM no crec que hi hagi la opció d'adjuntar documents, però pel gmail o correu electrònic normal sí que es podria fer.
Estic d'acord amb que el mètode més eficaç seria per correu. (A mi m'ho podeu enviar a arwen@harrypottercat.cat (privilegis dels moderadors com tenir correu? On? xP))

La cançó per començar em sembla una molt bona elecció! :)
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
Unapersona
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 257
Membre des de: dc. abr. 08, 2015 2:11 pm
Rang: Persona

Re: La Cambra Secreta

Entrada Autor: Unapersona »

Ostres, no havia vist el post! Ara que ho penso millor, em sembla que vaig veure la parrafada de l'Antares i vaig pensar "Ui, després ja m'ho llegiré". :lol2:

Em sembla perfecte la cançó aquesta! El que dius de les notes, però, no acabo d'entendre-ho... tens un pentagrama amb les notes però sense el ritme? 8O 8O Això si que és estrany... però suposo que si em passes la partitura no hauria de tenir gaires problemes en posar les notes al lloc.

Ja diràs! :mrgreen:
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona

Respon