Ridículus! (Concurs de fanarts)

Fòrum on pots enviar missatges de temes en general, que no puguis classificar a les altres categories.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Ridículus! (Concurs de fanarts)

Entrada Autor: Cass Ross »

Nou concurs!

Com a continuació del concurs de fanarts sobre el nostre impostorus, ara toca fer-ne el ridiculus! Així doncs, el tema del concurs és fer el ridiculus del vostre impostorus que vau dibuixar a l'altra concurs. Si no hi vau participar, podeu participar amb el vostre ridiculus igualment i ens expliqueu l'impostorus!
  • No cal que aviseu sobre si participeu o no, sinó que pengeu el vostre fanart a l'apartat de Fanarts i llavors aviseu aquí, tot adjuntant l'enllaç.
  • Si heu fet servir alguna referència pel vostre dibuix, o us heu inspirat en alguna cosa concreta, comenteu-ho a continuació.
  • Podeu fer més d'un dibuix, però només podreu guanyar una vegada.
  • Es pot utilitzar qualsevol tècnica artística.
  • Quan es tanqui el concurs hi haurà les votacions, tot indicant 1r, 2n i 3r lloc a poder ser en un spoiler
  • I, com diu l'Arwen, és obligatori participar si noteu símptomes d’inseguretat i penseu “bah el meu millor no el penjo”
La data límit per participar és el dilluns 28 de desembre!
Cass Ross l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. des. 07, 2020 3:33 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Ridículus! (Concurs de fanarts)

Entrada Autor: Cass Ross »

La meva participació: Grandma, it's me. Ridikkulus! (Jo i els títols tontos again? Sí.)

M'he inspirat en aquesta escena genial de la pel·lícula Anastasia (1997), de Disney. L'escena en sí seria el ridículus, però clar... Llavors no hi havia res a dibuixar.

Per a referència, aquest era el meu impostorus.
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: Ridículus! (Concurs de fanarts)

Entrada Autor: Arwen Black »

"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Ridículus! (Concurs de fanarts)

Entrada Autor: marta_ginny »

Aquest és el meu ridículus!

http://www.harrypottercat.cat/galeria/d ... p?pid=3804

Moltes gràcies a l'Arwen per ajudar-me amb l'edició dels colors!
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: Ridículus! (Concurs de fanarts)

Entrada Autor: Antares_Black »

El meu Ridículus! :riure:
(el vaig penjar ahir i en vaig descuidar de posar-ne l'enllaç aquí)

Txikículus

Una bona teràpia! :clap:

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Ridículus! (Concurs de fanarts)

Entrada Autor: Agatha Black »

Imatge

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Ridículus! (Concurs de fanarts)

Entrada Autor: Cass Ross »

Concurs tancat!

Les votacions són fins el 8 de gener de 2021 a les 23:59. És preferible posar els vots en un espòiler, perquè així no es vegi tant de seguida quan tothom vagi votant. Es dónen 3 punts al que posaríeu en primer lloc, 2 al segon i 1 al tercer.

Participants [en una X, els impostorus del concurs anterior, per si voleu comparar-los amb els ridículus]:

- Agatha Black: Impostorus Agateofòbia (X)

- Antares_Black: Txikículus (X)

- Arwen Black: Ridículus Volar (X)

- Cass Ross: Grandma, it's me. Ridikkulus! (X)

- marta_ginny: Carnaval (X)
Cass Ross l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. gen. 02, 2021 2:46 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Ridículus! (Concurs de fanarts)

Entrada Autor: Cass Ross »

Tots els dibuixos són molt guais, cadascú per la seva cosa, així que costa molt votar. Hi he estat pensant molt, i crec que aniré per la primera impressió que en vaig tenir:
Spoiler:
3 punts per l'Antares_Black

2 punts per l'Arwen Black

1 punt per la marta_ginny
Molta sort a tots!

Cass
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
Unapersona
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 257
Membre des de: dc. abr. 08, 2015 2:11 pm
Rang: Persona

Re: Ridículus! (Concurs de fanarts)

Entrada Autor: Unapersona »

Ei, aquesta vegada no vaig a última hora! :mrgreen: Aquí hi ha el meu vot:
Spoiler:
- 3 punts: Arwen Black

- 2 punts: Antes Black

- 1 punts: Agatha Black

Sembla que va de Blacks!
Però molt bona feina a tothom! M'ha agradat molt veure les transformacions (Es poden donar accèssits? :lol:
).
"We are all human, aren’t we? Every human life is worth the same, and worth saving." -- Kingsley Shacklebolt
Unapersona

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: Ridículus! (Concurs de fanarts)

Entrada Autor: Arwen Black »

Aviam, votació difícil! Em sento proud veient tot l'esforç que heu fet pensant en fer el ridículus dels vostres propis impostorus... I me'n alegro moltíssim si ha sigut com una mena de teràpia!
Spoiler:
1r lloc: Agatha Black
Fa riure molt xD a més és una forma de trencar les cadenes, i ho has relacionat amb el món de HP. Súper bé

2n lloc: Cass Ross
És que la idea... em sembla il•lharant. Em venen ganes de riure cada cop que hi penso! Molt bona!

3r lloc: Marta_ginny
És que ja ho vaig dir, jo fico uns quants globus, l'Antares, a més, un munt de boles de colors, però tu... tu va i fas un MAR de CONFETI. És que en quin moment se t'acudeix? :lol2: Ho trobo impressionant. I queda molt acolorit, m'agrada mirar aquest mar de colors... Molt bé


M'ha sabut greu no poder incloure'ls tots :( El de l'Antares també està bé, ha modificat cada cosa del dibuix anterior... em dol, però he hagut de triar, ves, és el que tenen els concursos, ja ho sabeu.
Apa doncs! A veure qui guanya! I fins al següent concurs!! Que ja hi han cosetes preparades :riure:
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
hermione potter
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 299
Membre des de: dl. març 26, 2012 1:31 pm
Rang: Gryffindor
Ubicació: Algun lloc del món màgic

Re: Ridículus! (Concurs de fanarts)

Entrada Autor: hermione potter »

Bé, he vingut a votar (quina pressió!) hahah :celles:

Abans de res, crec que ho dic sempre, però em feu enveja... Dibuixeu molt bé! :o :o
Spoiler:
3 punts: Antares Black

2 punts: Agatha Black

1 punt: Cass Ross
Has de saber, que qui ens estima no ens abandona mai.
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Ridículus! (Concurs de fanarts)

Entrada Autor: marta_ginny »

Sabeu allò que diem sempre que no sabem què fer i tal...?

Doncs això.

(és que tots tenen coses diferents per valorar com els conceptes i l'estil i la tècnica i sou molt bons i això és tot)
Spoiler:
3 punts: Agatha Black
2 punts: Cass Ross
1 punt: Arwen Black
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Ridículus! (Concurs de fanarts)

Entrada Autor: Agatha Black »

Terrible la votació, com sempre. El pitjor és que n'hagi de deixar un fora, i aquesta vegada em repateja especialment, però crec que hi ha massa coses per valorar (perquè n'hi ha que comporten molt d'esforç, n'hi ha que valoro la idea, o que sigui divertit, i clar, al final si tots tenen punts forts diferents, un no sap què votar).
Spoiler:
1r lloc: Antares Black: Per la idea, perquè m'inspira molta diversió, i perquè m'encanta com està relacionat amb el primer dibuix, (les mans, l'expressió del protagonista, la composició semblant, etc). A més a més té molta qualitat i està molt ben pintat.

2n lloc: Marta_ginny: Perquè em sembla brutal la matada que s'ha fet i com ha quedat. És que em fa mal la mà només de pensar-ho. I les hores de treball s'han de tenir en compte!

3r lloc: Cass Ross: perquè trobo que és el que fa més riure, en realitat. És més senzill, però la idea i el grandma, it's me em mata, especialment sabent el dibuix del qual ve.

I em repateja molt deixar fora el de l'Arwen, perquè té tota la qualitat del món, i mirant només això doncs li donaria el primer premi, però sent un concurs de riddíkulus, doncs he decidit donar prioritat a la idea. Tot i així em sembla un dibuix preciós (tot i que m'ha sobtat el color més pastel, normalment dibuixes amb molt de contrast i de colors molt pujats, que m'encanta, però també està molt guai i diferent).
Imatge

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: Ridículus! (Concurs de fanarts)

Entrada Autor: Antares_Black »

Voto! :mrgreen:
Spoiler:
1r lloc (3 punts)
Grandma, it's me. Ridikkulus! (Cass Ross)
Quan el vaig veure, encara no havia mirat la pel·lícula d'Anastàsia. Però ara ja sí! Em va encantar el canvi, des de la Foscor! Un ridículus genial! Com el d'en Neville, però amb l'ésser aquest de la foscor. Em va agradar molt. A més, va ser el primer que es va penjar. Té mèrit i estil!


2n lloc (2 punts)
Impostorua agateofòbia (Agatha Black)
Brutal. Que inflis la boja tal com en Harry va inflar de tieta Marge... brutal! Una referència Harry Potter i realment molt divertit. També et va quedar molt bé! Canviar els HahAHaAha! per WTF, bona pensada. I les cadenes semblen com cordes per un globus o un estel.


3r lloc (1 punt)
Ridículus Volar (Arwen Black)
Em va semblar que l'impostorus tenia molt de color, però aquest m'agrada molt més. No fa riure estrictament parlant, però si que té un surrealisme i una tranquil·litat molt adequades, i la coexistència de colors casa molt bé amb el ridículus. Més que fer gràcia o riure's de l'impostorus, la idea va més per [color=#BFBF00FFBF00]"ei, mira, però si hi ha altra gent que no toca de peus a terra!" [/color](literalment i figurada), així que trobo que és una idea original.


M'ha costat triar entre el de Cass i el de l'Agatha però calia triar! Entre la Marta i l'Arwen també he dubtat molt. Ho he triat així, perquè l'importorus em va agradar més el de la Marta, però el ridículus de l'Arwen m'ha agradat més que l'impostorus.
Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
Mercè Granger
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 119
Membre des de: dv. oct. 25, 2013 10:47 pm

Re: Ridículus! (Concurs de fanarts)

Entrada Autor: Mercè Granger »

Sempre a última hora :roll:
Spoiler:
3 punts: Antares_Black
2 punts: Cass Ross
1 punt: Agatha Black
Que dur i que difícil.
"We've all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on...that's who we really are"
Imatge

Respon