Revelio! Descobrint la vostra vareta o la d'un personatge vostre (concurs de dibuix)

Fòrum on pots enviar missatges de temes en general, que no puguis classificar a les altres categories.
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Respon
Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Revelio! Descobrint la vostra vareta o la d'un personatge vostre (concurs de dibuix)

Entrada Autor: Arwen Black »

Hola hola! I després del concurs de fanfictions, que ha estat súper guai i hi ha participat força gent, n'arriba un de fanart! I aquest és força especial! Concretament es tracta de dibuixar com seria la vostra vareta o la d'un personatge vostre.

Té una part de treball d'introspecció: podeu aprofitar per pensar-ne el nucli (el que vulgueu, no té per què ser dels tres més comuns en les varetes d'Ollivander, si en preferiu un altre), el tipus de fusta (dels quals a pottermore trobareu descripcions, si us hi voleu ajustar) o, si tot i així no acabeu de tenir-ho clar, podeu pensar simplement en la seva estètica, en la vareta que us escolliria dins de la tenda!

Potser la vostra vareta ja la teniu, i/o preferiu fer la d'un personatge vostre. Totalment acceptat, endavant!

Si us animeu, inclús podeu fer els dissenys de diverses varetes, però només podreu participar al concurs amb un.

Donarem dos mesos de marge és a dir que el concurs es tancarà el 15 d'octubre

Haureu de penjar els dissenys a l'apartat de fanart i penjar aquí el link cap a aquell amb el qual participeu.

Si us heu basat molt en alguna imatge concreta, ensenyeu-la ^^

Es pot utilitzar qualsevol tècnica de dibuix.

Quan es tanqui el concurs hi haurà les votacions, tot indicant 1r, 2n i 3r lloc a poder ser en un spoiler.

Iiiiii com sempre, és obligatori participar si noteu símptomes d'inseguretat i penseu que serà millor no ficar-vos-hi. :wink:

Espero que us agradi i aprofiteu aquesta oportunitat, els qui no ho havíeu fet ja, per donar-hi algunes voltes (però no gaires, almenys a dins de la tenda, que ja ens han fet explotar molt l'aquari i els pobres peixos estan en vaga de fam. Des de fa dues setmanes. Potser que vagi a comprovar que... bé, que em distrec, que participeu!)
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Revelio! Descobrint la vostra vareta o la d'un personatge vostre (concurs de dibuix)

Entrada Autor: Agatha Black »

Imatge

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: Revelio! Descobrint la vostra vareta o la d'un personatge vostre (concurs de dibuix)

Entrada Autor: Arwen Black »

Bé em vaig oblidar de dir-ho per aquí :roll:
però com sabeu s'allarga fins al 31 d'octubre! Ànims que queden uns dies!
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: Revelio! Descobrint la vostra vareta o la d'un personatge vostre (concurs de dibuix)

Entrada Autor: Arwen Black »

S’allarga uns pocs dies més :)

I he penjat la meva! http://www.harrypottercat.cat/galeria/d ... p?pid=3848

Pel drac verd comú gal.lès m’he inspirat en el del joc de Hogwarts Mystery:
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: Revelio! Descobrint la vostra vareta o la d'un personatge vostre (concurs de dibuix)

Entrada Autor: Antares_Black »

Us deixo la meva participació al concurs! La vareta d'en Drake!
Spoiler:
FUSTA: Castanyer europeu (Castanea sativa).
ÀNIMA: Ploma de fènix banyada en sang de salamandra
LONGITUD: Mitjana. Un pam i sis dits (26 cm)
GRAU DE RIGIDESA: De tub prou flexible i adaptable. Mànec, totalment rígid.
COMENTARIS: Segurament a causa de la seva ànima, té una estranya afinitat amb el foc. Habilitat extraordinària pels conjurs de supervivència i pels sortilegis guaridors. No suporta els espais tancats; no podrà demostrar el seu potencial si no és a l'aire lliure. Està feta per viure a la intempèrie.
Al comentari hi he posat les característiques, però no em deixava posar les imatges en les que m'he inspirat: Espero que us agradi!
Bon concurs!

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: Revelio! Descobrint la vostra vareta o la d'un personatge vostre (concurs de dibuix)

Entrada Autor: Arwen Black »

Val! Totes 5 penjades! Deixarem una setmana per votar, fins el dia 13 de novembre a les 23:59h. Heu d'atorgar 3 punts, dos punts i un punt, o bé posar el 1r lloc, 2n lloc i 3r lloc, que serà el mateix per a fer el recompte. Sort!

Agatha Black:
http://www.harrypottercat.cat/galeria/d ... p?pid=3845

Marta_ginny:
http://www.harrypottercat.cat/galeria/d ... p?pid=3846

Arwen Black:
http://www.harrypottercat.cat/galeria/d ... p?pid=3848

Antares_Black:
http://www.harrypottercat.cat/galeria/d ... p?pid=3849

frubbsulce:
http://www.harrypottercat.cat/galeria/d ... p?pid=3850
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: Revelio! Descobrint la vostra vareta o la d'un personatge vostre (concurs de dibuix)

Entrada Autor: Arwen Black »

I així una hora després de l'altra arribà l'últim dia i no em vaig poder escapar més de votar. Per què muntem tants concursos omg no aprenem de lo difícil que se'ns fa votar? xD
Spoiler:
3 punts: marta_ginny
Què puc dir, I'm a sucker pels gradients de color i m'encanta com està pintat el gradient en la fusta. També m'agrada molt com se centra en la vareta però alhora té els detallets de la flexibilitat, el cor, la fusta i la llargada com un complement.

2 punts: frubbsulce
Ai és que trobo el dibuix tan acollidor, no sé com t'ho fas. I els detallets que sempre te'ls curres com no fer simplement gargots en un paper sinó escriure-hi de veritat. Trobo que captura molt bé la teva personalitat (almenys en lo poc que et conec) i això és difícil d'aconseguir. Enhorabona ^^

1 punt: Antares_Black
M'agrada molt, trobo que està brutal. M'encanta com et vas inspirar en diferents elements i els vas combinar per fer un disseny propi!

Per últim mencionar que quan vaig veure la de l'Agatha vaig pensar uhh she came strong, i pensava que seria en els meus primers llocs, PERÒ TOTS HO HEU FET TAN BÉ OMG. How. Shame on you all.
Fins al pròxim concurs ^_^
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Avatar de l’usuari
Agatha Black
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 662
Membre des de: dt. jul. 01, 2008 3:40 pm
Rang: Gryffindor. Res més a afegir.

Re: Revelio! Descobrint la vostra vareta o la d'un personatge vostre (concurs de dibuix)

Entrada Autor: Agatha Black »

Ok, he tingut molta dificúltate perquè es podría votar de dues maneres:
1- Premiar la qualitat del dibuix
2- Premiar el millar disseny de vareta.

He decidit decantar-me per votar el disseny de vareta que no pas per tots els dibuixos i fons que s'han fet.
Spoiler:
1r lloc: Frubbsulce: és que m'encanta el disseny, fa tant per ella que no m'ho puc creure. m’agraden els colors, la fusta clareta, la forma del mànec… sembla no només bonica sino també còmoda i funcional.

2n lloc: marta_ginny: és molt bonica m’agrada molt estèticament. el color gradient queda molt guai, però especialment el decorat de les fulles em sembla espectacular. El mànec diferent de la resta de la vareta també em sembla elegant i un detall extra.

3r lloc: Antares Black: Okay, és que està molt ben dibuixat, però molt molt. Però trobo que està més pensat en el resultat del dibuix que no pas en una vareta real. És que no sé si és un disseny gaire còmode i funcional. Vull dir que visualment és una passada, és clar, però em sembla que no seria gens còmoda per agafar o subjectar mentre es fan encanteris. No em sembla ergonòmica, tot i que visualment és fantàstica. Preciosa, però com a vareta no em sembla gaire realista.

Menció de la quarta vareta: m’encanta tot el fons que has dibuixat, Atena, pero trobo que la vareta no s’acaba de veure bé. L’efecte de les vetes de fusta esta guai, però la idea que tenies pel pom no ha quedat gaire executada, la cara no s’acaba d’entendre i els relleus que has posat confonen una mica… He de dir que la primera versió que vas fer i que ens havies ensenyat m’agradava molt més…
Imatge

Avatar de l’usuari
frubbsulce
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 26
Membre des de: dc. feb. 24, 2021 7:34 pm
Nom: Laura

Re: Revelio! Descobrint la vostra vareta o la d'un personatge vostre (concurs de dibuix)

Entrada Autor: frubbsulce »

Ai no, que toca votar. Si és que sempre estem igual, és molt difícil. Però aquí us deixo els meus votats.
Spoiler:
1r lloc: marta_ginnyAii és que m'ha encantat, és preciosa, i les fulles queden molt bé! Els símbolets són molt monos, i el degradat està súper bé!
2n lloc: Arwen Black: També la trobo xulíssima, i el mànec potser no sembla molt pràctic, però és que és al·lucinant. I el fons i l'encanteri són increïbles.
3r lloc: Agatha Black M'encanten els detallets del mànec, que n'hi ha un munt! I admiro lo bé que t'ha quedat com ho has repassat, les línies súper rectes i gairebé sense puntets de tinta (jo ja m'entenc haha) ni borrons ni res, és que està perfecte. Que els altres també, pero en aquesta es veu molt millor.
I menció especial a la de l'Antares, que també està xulíssima, i els detalls són una passada, però potser la trobo una mica massa recarregada.

Avatar de l’usuari
Mercè Granger
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 119
Membre des de: dv. oct. 25, 2013 10:47 pm

Re: Revelio! Descobrint la vostra vareta o la d'un personatge vostre (concurs de dibuix)

Entrada Autor: Mercè Granger »

Voto!
Spoiler:
  • 1r lloc (aka 3 punts): Agatha Black.
  • 2n lloc (aka 2 punts): marta_ginny.
  • 3r lloc (aka 1 punt): frubbsulce.
"We've all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on...that's who we really are"
Imatge

Avatar de l’usuari
Cass Ross
3r Orde de Merlí
3r Orde de Merlí
Entrades: 487
Membre des de: ds. abr. 06, 2013 5:48 pm
Ubicació: Departament de Misteris

Re: Revelio! Descobrint la vostra vareta o la d'un personatge vostre (concurs de dibuix)

Entrada Autor: Cass Ross »

Els meus vots! Em sap molt greu deixar varetes fora.
Spoiler:
3 punts per frubbsulce
2 punts per marta_ginny
1 punt per Arwen_Black
Cass
"It matters not what someone is born, but what they grow up to be." ~Albus Dumbledore

Avatar de l’usuari
marta_ginny
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 443
Membre des de: ds. jul. 14, 2007 1:00 pm
Rang: Ravenpuff
Ubicació: Asteroide B-612

Re: Revelio! Descobrint la vostra vareta o la d'un personatge vostre (concurs de dibuix)

Entrada Autor: marta_ginny »

Mireu, no sé què dir-vos... Bé, sí, evidentment, que enhorabona a tothom, perquè aquest cop ha estat molt, molt difícil; especialment, perquè crec que tots tenien fortaleses diferents. Ja n'hem parlat, o sigui que no m'allargaré. Bona feina a tothom i aquí teniu les meves puntuacions:
Spoiler:
3 punts: Antares_Black - crec que és la que està més ben dibuixada, i per això he acabat donant-li els tres punts. M'encanten els detalls i que estigui tot tan ben cuidat. També es nota que té molt de pensament darrere, que és un bon bonus!
2 punts: Agatha Black - és súuuuper súper bonica! Igual que la de l'Antares, trobo que la vareta està molt detallada, i per això l'he posada en segona posició. La trobo ben acabada i no canviaria res!
1 punt: frubbsulce - em sap molt de greu no posar-la més amunt... al final, però, m'he acabat centrant en els detalls de la vareta en si, i per això les altres han passat davant.
Menció ultrahonorífica (perdóperdóperdóperdó): Arwen Black
Ens veiem al pròxim! :)
They're supposed to be, you blithering idiot! Now go and do something constructive. Find Peeves! ...Yes, Peeves... Haven't you been complaining about him for a quarter of a century?

La Crida d'Avalon
http://www.harrypottercat.cat/mostra.php?titol=824

Avatar de l’usuari
Antares_Black
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 410
Membre des de: dt. des. 11, 2012 9:55 pm
Rang: Slytherclaw
Ubicació: Rumb a l'Ahtohallan

Re: Revelio! Descobrint la vostra vareta o la d'un personatge vostre (concurs de dibuix)

Entrada Autor: Antares_Black »

Vinc a votar! [wavey]
Spoiler:
1r lloc (3 punts) Agatha Black: Gran reflexió en les característiques que m'ha encantat de llegir. Crec que fa molt per l'Aerin, tant el disseny artístic com tècnic. I molt ben dibuixada! Textura i color molt aconseguits.
2r lloc (2 punts) marta_ginny: Una vareta senzilla i còmode, amb detalls vegetals i de textura entortolligada. I una combinació de marrons en degradat molt escaient. Les característiques a sota em sembla que les has posat d'una manera súper bufona: són una cucada!
3r lloc (1 punts) Arwen Black: M'agrada molt que sembli que floti en el paisatge nocturn i fantasiós. El fruit, un bon detall. I el drac mola molt!

Sempre sap greu deixar algun participant fora... però és forçós. frubbsulce, la teva és molt mona, i em transmet una energia molt juvenil, innocent i divertida, especialment pels detallets de colors. I, seguint la teva línia de detall i senzillesa, el cedre amb els bocinets de fascicle i el pèl d'unicorn amb aquesta lluminositat com perlada... trobo que hi encaixen molt bé. De què és el text que has posat en els fulls que apareixen al dibuix?
Fins la propera! :painter:

Antares
Les meves fics (aviat disponibles de nou)
La meva fic més actual: El Retorn dels Black
Imatge
«Indeed your failure to understand that there are things much worse than death has always been your greatest weakness»

Avatar de l’usuari
Arwen Black
Treballador/a de la conselleria
Treballador/a de la conselleria
Entrades: 365
Membre des de: dv. set. 03, 2010 1:50 am
Rang: Dels que tenen mapes per cicat
Ubicació: Desubicada. Sí, falta "rius" i no vull que falti... riure

Re: Revelio! Descobrint la vostra vareta o la d'un personatge vostre (concurs de dibuix)

Entrada Autor: Arwen Black »

Txan txan txaaaaaan

Aquí arriben els resultats!!!

Amb una majoria notable, el 1r lloc és per la marta_ginny amb 14 punts!! :airborne:

El segon lloc és per la frubbsulce amb 10 punts!! :animadora

I en tercer lloc, força renyit amb el segon, Agatha Black amb 9 punts!! :sol

Enhorabona a tots, estic tan emocionada amb els resultats :cry: perquè després venia l'Antares :strong: , i jo he quedat última :boohoo: i crec que la meva posició és encertada perquè em vaig centrar molt en el fons i a part ho heu fet suuuperbé tots i :cry: :cry: :cry: my kids are all grown up hahaha. Estic súper proud de tots els vostres dibuixos.

Apa fins al pròxim!!
"No serveix de re preocupar-se. El que hagi de venir, vindrà, i ja ens ho trobarem quan arribi" Hagrid

Respon