Seria més divertit que quan finalment l'Hermione descobrís que se sent estranyament atreta per en Ron ell li confessés que només la pot veure com a amiga i aquí acabés la història. Malgrat això, diria que no fer-los acabar junts, després de la tensió que la Rowling ha posat en tots dos, seria una mica sorprenent. Però mai se sap!
"He dit", que diu l'HPConan.
"Visca la Lluna Bonamor! Els fans d'en Harry volem una reedició de tots els llibres ultracorregides i amb tot millorat en general!"
La relacio k tenen en Ron i l'Hermi, tot el dia barallantse, em fa pensa en la d 2 persones k kunek io, k sempre stan =, pro mi jugu el k vulgueu k akabaran sortin tard o d'hora!
Doncs l'Hermi i en Ron = XD Seria una parella rara, pro maca (kom diu la meua iaia XD)
Ron Hermi
Hermi Ron
Es eviden!!
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;
Despres diem que hi ha comentaris estupids, quina gracia te dir que en ron & hermione taran junts, a sobre l'altre contsta: ole ole mare meva.
Aixo s'ha d'aturar, hi han masses comentaris estupids!
Salut!
Tens tota la rao, Jomura, per variar una miqueta els comentaris jo afegiria una altre parella: Hermione + Xo. Estaria bé donat k si al final la dinya en harry sempre es poden fer companyia totes dues i com ara està tant de moda...
visiteu el meu blog! Sobretot si us agrada el basket...
Doncs jo, en comptes de variar akest tipus de comentaris, m'estalviaria fer-los, ok¿? Kin sentit té dir akestes coses d'ole, o de "wuoks" i tot això¿?
Si us plau, si comenteu, que sigui amb seny, no és tan difícil donar una opinió ni que sigui una mica explicada,no¿?
Sergi ha escrit:Tens tota la rao, Jomura, per variar una miqueta els comentaris jo afegiria una altre parella: Hermione + Xo. Estaria bé donat k si al final la dinya en harry sempre es poden fer companyia totes dues i com ara està tant de moda...
Mmmmm però si l'Hermione i en Harry no acabaran junts!! Què és això de no saber amb qui acabarà l'Hermione??