Horcruxes

Aquí hi podeu discutir sobre tots els temes del sisè llibre de Harry Potter
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

Padfooottt!!!
deu estar tan tranquil celebrant que en Dumbledore ha passat a millor vida...

Nooo!!! Arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Entrada Autor: Eric Ardan »

voldy ha escrit:Some possible locations:

1. Riddle's Award for Services to the school (Riddle liked to collect "trophies" which we assumed was a metaphor, but Jo might have meant for us to take it literally!)
2. The sinister box from the glass cabinet in Book Five
3. Harry Potter himself (Dumbledore keeps saying Voldemort left some of himself in Harry the night he tried to kill him, perhaps this is part of his soul!)
Dels set horcruxs, sabem que dos estan destruïts segurs (diari i l'anell), un que potser (el locket) i la resta dels localitzats, el mateix Voldemort i la Nagini. És possible que un dels dos que falti sigui el trofeu que el Ron va estar netejant de llimacs al segon llibre (el Dumbledore deia no creia que tingués re de Griff i Rav).
Ara això que diuen a mugglenet, si l'últim horcrux fos el Harry... això em sembla que és molt xungo i molt estrany (va tenir temps de convertir-lo en un horcrux??). Però si fos així el que el Harry parli reptilingüe i tingui aquest feeling amb en Voldy seria resultat del horcrux! Llavors, quan els demés horcrux estiguessin destruïts, incloent el que duu en Voldemort dins, el Harry desenvoluparia dintre seu l'Innominable???? :jawdrop:

"And either must die at the hand of the other for neither can live while the other survives" ui,ui,ui...

Avatar de l’usuari
Padfoot
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 1878
Membre des de: ds. abr. 30, 2005 7:28 pm

Entrada Autor: Padfoot »

Hi ha molta gent que pensa que en Harry podria ser un Horcrux, però jo no crec que en Voldemort ho pogués fer. Ell tenia previst matar en Harry i llavors fer el seu últim Horcrux gràcies a la seva mort però com no li va funcionar bé, jo no crec que tingués temps de canviar d'estrategia i fer servir les morts de la Lily i en James per transformar en Harry en un Horcrux :roll:

Avatar de l’usuari
Ary
Cap de Departament
Cap de Departament
Entrades: 434
Membre des de: dc. des. 08, 2004 7:00 am

Entrada Autor: Ary »

si axo k es harry es un hocrux es vritat llavors putser el harry es suicidaria x matar al voldy no se putser.

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

El Harry no és cap horcrux... recordeu quan diu que és dificil fer k un animal sigui 1 horcrux?? Doncs imagineu una persona!!!

El horcrux de gryffindor o ravenclaw ha de ser amagat a hogwarts... per això ke Voldemort té afició x fer coses a l'escola...

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

al fòrum de Hp del 3xl.net també s'ha dit això de que el Harry sigui un horcrux i... bé, la mateixa resposta que els he psoat a ells us la poso a vosaltres:

El Harry no és un Horcrux, perquèè...:

1) El Voldemort deixa la marca quan Voldemort està en el punt més àlgid del seu poder, o sigui que ja té els 7 horcruxs fets...

2) La profecia diu que un haurà de matar l'altre perquè qui mata surti victoriós. Assassí o víctima. No poden morir els dos... o sí. Però si morís el Harry, Voldemort tornaria al poder.

3) Per fer un horcrux s'ha de fer un conjur. Dubto molt que després d'un "Obitus per subitum" amb una reacció inesperada gràcies a l'amor de la Lily es parés a pensar: Ep, espera un segon, que faig un encanteri i desapareixo, ok? És que tinc pressa per fer 7 horcruxs i... béé... XD

4) Voldemort va voler MATAR el Harry després d'haver sentit la profecia. Si volgués fer-lo un horcrux, no li serviria de res matar-lo... seria inútil. O.o

Ara bé... Coneixent la Rowling.. potser sí que ens farà patir d'aquesta manera. Per la lògica actual no ho sembla, però potser canvia alguna cosa o es desvela alguna cosa que no sabíem... i sí. PErò de moment, jo crec que no és un horcrux.


A més a més, com diu la calis, si ja era difícil fer la NAgini un Horcrux... O.o :roll:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
voldy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dg. set. 21, 2003 2:00 am
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: voldy »

A veure, evidentment que no és cap horcrux... I jo estic segur que un horcrux és a hogwarts.... per començar perquè en un llibre de 700 planes no hi poden haver 4 viatges com els de la caverna...

Així que (hipòtesi meva) [horcrux / moment de destrucció / lloc]

LOCKET: a l'estiu va a grimmauld place o parla amb el Mundungus . A l'estiu o màxim fins la primavera ja l'haurà destruit (si no ho està ja).
COSA gryffy/rav: a Hogwarts (destruïda a les vacances o a la primavera (si el locket és destruït a l'estiu; o abans dels exàmens)
TASSA Huff: boh... 1er viatge a un lloc raro; potser estiu / nadal / primavera / juny ? Sempre que no n'hi hagi més d'un junt, que en principi no, oi?
SERP: 2on viatge; juntament amb el voldy, després dels exàmens.

--

I CONAN: que la profecia no diu això, òstia, que només diu que els dos no poden sobreviure!! És com dir que dues pilotes no poden estar dintre la mateixa capsa... Això no vol dir que no puguin estar les dues a fora! :wall:

The one with the power to vanquish the Dark Lord approaches . . . born to those who have thrice defied him, born as the seventh month dies . . . and the Dark Lord will mark him as his equal, but he will have power the Dark Lord knows not . . . and either must die at the hand of the other for neither can live while the other survives . . . the one with the power to vanquish the Dark Lord will be born as the seventh month dies . . ."
Cridem qui som i que tothom ho escolti. I en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible.

Avatar de l’usuari
Eric Ardan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 285
Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
Nom: Siminitri
Rang: Martell d'heretges
Ubicació: Brave New World
Contacta:

Entrada Autor: Eric Ardan »

O-oh! M'heu convençut!!

Millor, perquè jan vaig tenir prou amb el 5è llibre amb els somnis flipants del Harry i la dèria d'en Voldemort per posseir al personal com per tornar a aquest punt un altre cop.

Avatar de l’usuari
Tarry
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 31
Membre des de: dt. jul. 06, 2004 7:00 am
Ubicació: 127.0.0.1

Entrada Autor: Tarry »

HpConan ha escrit:1) El Voldemort deixa la marca quan Voldemort està en el punt més àlgid del seu poder, o sigui que ja té els 7 horcruxs fets...
No! :wink:

Primer que fa sis horcruxes, el setè és la seva ànima. I el sisè l'havia de fer DURANT l'assassinat dels Potter, així que fins el moment tan sols hi havia CINC horcruxes. La serp la fa horcrux després amb l'assassinat del vell aquell que treballava pels Rodlel.

Avatar de l’usuari
calis
Membre del Wizengamot
Membre del Wizengamot
Entrades: 611
Membre des de: dg. nov. 10, 2002 1:00 am
Ubicació: Les masmorres
Contacta:

Entrada Autor: calis »

No ho ctrec.... La nagini ja existia abans que el Voldy morís segurament.... no pots fer 1 horcrux quan una part de la teva ànima està mig morta... i el teu cos acaba de morir '¬¬

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

I qualsevol dels dos haurà de morir a mans de l'altre ja que ningun d'ells pot viure mentre l'altre sobrevisqui. (aquesta no és la traducció del Pàmies, sinó la literal de l'anglesa)

Si un està viu, l'altre ha d'estar mort.... :roll:

'A' ha de matar a 'B' perquè 'A' pugui viure. 'B' només podrà viure si 'A' mor.
:boohoo: :boohoo: :boohoo:

Això és el que jo segueixo entenent. ^^'





I Voldemort, quan vol matar el Harry, ja té els 7 horcruxs fets. És impossible que Voldemort fes la Nagini després del que va passar... si en el quart diu que NO PODIA AGAFAR NI UNA VARETA!!!!! S'ha de matar i fer un encanteri!!!
A més a més, el que quedava de Voldemort després del que va passar era un horcrux, o sigui que si hagués fet un altre hauria quedat en... res. Un una misèria.

No, no. Ja els tenia fets.
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
voldy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dg. set. 21, 2003 2:00 am
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: voldy »

A veure Conan, no es tracta del que vulguis pensar, si no del que diu la Rowling als llibres. La Nagini és el sisè horcrux i el fa amb la mort del muggle del primer capítol del quart llibre. Torna-t'ho a llegir. És normal que en un llibre de 600 pàgines en anglès et perdis un detall, però el DD ho diu clarament.


I pel que fa la profecia... Com t'ho puc fer entendre...

1er: Either pot ser "un dels dos" o "cadascun". Per tant, pot voler un d'ells o els dos.

2on:
Either must die --> Aquí només diu que algú ha de morir.
For neither can live while the other survives --> Aquí només diu que no poden sobreviure els dos.

Pots entendre que només significa que els dos no poden continuar vius?? I pots entendre que si els dos no poden continuar vius pot ser tant perquè un mori com perquè morin els dos????

Jo ho trobo molt obvi... Però si encara no ho veus clar... Explica'm, per què cony es passaria la Rowling 10 anys amagant si el Harry sobreviurà o no, per deixar ben clar al cinquè llibre que només pot morir un - sabent perfectament que el Voldemort morirà al setè llibre, i per tant, que el Harry segur que sobreviurà? No te n'adones que no té cap sentit???
Cridem qui som i que tothom ho escolti. I en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

uuuuh. Doncs m'havia perdut completament amb això de la Nagini... Aim sorri. xD

I gràcies per a aclarar-m'ho...

Ara no tinc temps, però sobre això del 'either'... m... :?
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Avatar de l’usuari
voldy
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dg. set. 21, 2003 2:00 am
Ubicació: Vila de Gràcia

Entrada Autor: voldy »

De res xd

Quan tinguis temps parlem de l'either cerveses!
Cridem qui som i que tothom ho escolti. I en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible.

Avatar de l’usuari
HpConan
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1362
Membre des de: dv. maig 23, 2003 2:00 am

Entrada Autor: HpConan »

either (ē'THər, ī'THər)

pron.
The one or the other: Which movie do you want to see? Either will be fine.

conj.
Used before the first of two or more coordinates or clauses linked by or: Either we go now or we remain here forever.

adj.
Any one of two; one or the other: Wear either coat.
One and the other; each: rings on either hand.

adv.
Likewise; also. Used as an intensive following negative statements: If you don't order a dessert, I won't either.



Només si aquí 'either' fa d'adjectiu, o d'adverbi és 'els dos a la vegada'....

En la frase de la profecia, de què fa "either"? No sé si és perquè estic de vacances... o per que no arribo a més... ^.^... PErò no sé si sé analitzar bé aquesta frase. :roll: :mrgreen: :mrgreen:


Pel que jo crec, en aquesta frase l'either fa de subjecte, o sigui que és un PRONOM... I l'excepció de "pronom" diu que només és 'un dels dos'... nop???


Imatge


Així és com ho analitzaria jo, amb el meu nivell (bé, després del 'must die' ja no m'he posat a analitzar-lo... :P )... O sigui que fa de pronom. Per tant, indica una opció, i no una igualtat....


Nop? :wink:
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.

Bloquejat