Cinema - Pel·lícules en general

Aquí podeu comentar les darreres estrenes cinematogràfiques o les vostres pel·lícules preferides
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
jeanne_crazy
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 104
Membre des de: ds. març 11, 2006 7:26 pm

Entrada Autor: jeanne_crazy »

donç, jo em moro de ganes d'anar a veure piratas del caribe 2!! ja he vist el trailer i em sembla que s'estrena a l'agost!!! tinc moltes ganes de veurela!!!! :juggle:

Avatar de l’usuari
sedna
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 41
Membre des de: dt. març 07, 2006 6:27 pm
Ubicació: Cap Nort,Noruega.(Us heu quedat glaÇats!!!!!!!)
Contacta:

Entrada Autor: sedna »

Les que + me agraden:

-Ice Age 2
-Salvaje
-Spy Kids(No se quin numero... :lol: )
-Las cronicas de Narnia
- Una serie de catastroficas desdichas
-La pantera Rosa(En Martin se pasa,a la peli :lol: )

Avatar de l’usuari
illuminati
M.A.G
M.A.G
Entrades: 302
Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm

Entrada Autor: illuminati »

Doncs a mi em va agradar molt Ice Age II ^^ :lol:

I les pel·lícules que més ganes tinc de veure són Pirates del Carib II, i El codi DaVinci... he vist els tràilers llargs de les dues, i només m'han fet que venir més ganes de veure-les :)
La c!!!!!!!!!

~No hay cárcel ni tumba para el canto libertario!~

Imatge

Avatar de l’usuari
lavander
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 86
Membre des de: dv. març 03, 2006 7:39 pm
Ubicació: Igualada

Entrada Autor: lavander »

a mi tmb em va agradar mol Ice Age 2, es genial! , Narnia i x suposat Harry Potter i el calze del foc!!!

Avatar de l’usuari
ginny_winky
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: dc. març 08, 2006 6:36 pm

Entrada Autor: ginny_winky »

juer kuantes pelis k veieu!!!
io vulia na a veure la pantera rosa, pro la van treure i al final vax veure ice age 2 ,,és xulisima!!!,, sobretot ls peresosos petits!!xD k monus!!
i tamb vulia na a veure date movie i tamb la van treure, soc patosa!!
:D

Avatar de l’usuari
Raistlin
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 172
Membre des de: dg. març 12, 2006 4:39 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Raistlin »

jur jur, fa poc k vaig veure la peli del codigo da vinci i wueno, sta benne jejeje.no se pk tanta critica. a mi no s'em va fer plasta(acostumat a les pelis del Senyor....XDDD)tot i k amb ki vaig anar no em va deixar de vere be la peli, em distreia XDD
Mes pelis, tic a la metitat de Mision Imposible 3(viska l'emuleee!!!!!) i te bona pinta i tot, m'esperava un toston. I una altre peli k ting ganes de vere es X-Men 3.no m'espero gran cosa, pero wueno, el mundillo aket em mola lo seu.^^
"La esperanza es una negación de la realidad.Es la zanahoria que se agita ante el caballo de tiro para que siga avanzando,luchando en vano por alcanzarla"

Avatar de l’usuari
Finalpotter
Membre d'Honor de la Conselleria
Membre d'Honor de la Conselleria
Entrades: 2035
Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
Rang: Passat

Entrada Autor: Finalpotter »

Una de les ultimes pelicules que he vist ique m'ha agradat molt es V de Vendetta, la he trobat molt bona i se m'ha fet molt interessant.

Avatar de l’usuari
S.P.
Alumne/a de 1r
Alumne/a de 1r
Entrades: 26
Membre des de: dc. maig 11, 2005 8:42 pm

Entrada Autor: S.P. »

Jo també he anat a veure El codi i l'he trobat una adaptació una mica estranya, perquè trobo que canvia coses com la personalitat dels personatges, coses que no fan que la peli sigui més llarga, per exemple en la peli en Langdon està en contra de la teoria del priorat i en el llibre no, a més en el llibre el aringarosa no és tan cabron al final es dona conte dels seus errors em sembla recordar, però me l'he de tornar a llegir pk no ho recordo del tot bé.

Avatar de l’usuari
Cyllan
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 254
Membre des de: dt. ago. 23, 2005 5:15 pm
Ubicació: Salvant el mon!

Entrada Autor: Cyllan »

algú ja ha vist x-men?,está bé ?.és que la vull anar a vore i no se,és que la 2ª no em va agradar massa.
Una que estic esperant molt és Piratas del Caribe (Jack Sparrow :heart: ),encara que he vist el trailer,i s'em fa que será més "rara" que la 1ª.No se,no se,a voltes com la 1ª no n'hi ha niguna.
El codi DaVinci,no l'he vist però m'han dit que és un rotllo,i ja per això no he anat a vore-la ,que l'entrada val 6€!

Avatar de l’usuari
Lis Malfoy
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 97
Membre des de: dv. març 24, 2006 8:54 am
Ubicació: Mansió Malfoy... l'haureu de buscar

Entrada Autor: Lis Malfoy »

Cyllan ha escrit:algú ja ha vist x-men?,está bé ?.és que la vull anar a vore i no se,és que la 2ª no em va agradar massa.
Una que estic esperant molt és Piratas del Caribe (Jack Sparrow :heart: ),encara que he vist el trailer,i s'em fa que será més "rara" que la 1ª.No se,no se,a voltes com la 1ª no n'hi ha niguna.
El codi DaVinci,no l'he vist però m'han dit que és un rotllo,i ja per això no he anat a vore-la ,que l'entrada val 6€!
Cyllan, jo he vist X-Men III i bé, és distreta. Però no t'esperis gran cosa, no té molta emoció, almenys és la meva opinió. No passaràs una mala estona però si no et va agradar la 2a no crec que aquesta t'agradi més, o potser sí, ves a saber!
Jo també espero en Jack... i coincideixo amb tu que es farà estrany una 2a part, i pitjor serà la 3a! però bé, per en Jack el que faci falta!
Sobre els 6euros del Codi... jo me'ls vaig gastar i no és res de l'altre món. Hi ha canvis que no m'han agradat gens, però en fi, encara podria haver sigut pitjor!
T'he respost amb la meva opinió, no vol dir que sigui la de la majoria, i entenc que la gent no la comparteixi!
"Severus... no cal que siguis tan desagradable. Si tu no t’adones del que és haver de suportar aquest dolor aquí, dins el pit... Ella era innocent! I en Draco... tan sols és una criatura... Jo... jo vaig fallar-los". FF El final. Llegiu-lo!

Avatar de l’usuari
LunaBlack_Lovegood
1r Orde de Merlí
1r Orde de Merlí
Entrades: 1414
Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
Nom: Tània
Ubicació: Badalona (BCN)
Contacta:

Entrada Autor: LunaBlack_Lovegood »

Jo he vist V de Vendetta i El Codi, i totes dues m'han semblat molt bones!! I pels q diuen q El Codi es fa llarga no es pas veritat, a mi m'ha encantat!!! ^^
Encara no he vist X Men 3, xq la segona no em va agradar gaire, però bé, com q és l'única q em crida l'atenció (xq akesta de La Profecía és un remake), l'aniré a veure...
I des les de Juny, la veritat és q no criden gaire l'atenció, com no vagi a veure "Vecinos Invasores" (q és més famosa pels dobladors i xq és dels de Madagascar...xD)

X cert, i The Libertine?? No l'heu vista?? És una mica...Per a adults, jajaja!! Però està molt i molt bé, i no només per l'actor, eh? No penseu malament...u_u

Avatar de l’usuari
ginny_winky
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 89
Membre des de: dc. març 08, 2006 6:36 pm

Entrada Autor: ginny_winky »

tens rao,ls pelis k hi han ara d juny no fan gaire bona pinta.
u e mirat als diaris i a totes ls pelis noves hi posa "DRAMA" i nose, si vax al cine es x divertirme i riure!!! xD
wnu ia sabeu k si nia alguna k stigui d conya...a cumentar e!!!!

bxitus
:D

Avatar de l’usuari
ronsantanna
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 261
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 9:19 pm
Ubicació: Hospital Universitari Princetown-Plainsboro
Contacta:

Entrada Autor: ronsantanna »

Doncs a mi si que m'ha agradat el codi da vinci....no entenc a la gent que no li ha agradat però bé cadascu te la seva opinio..
Tot i que a vegades pensava que el tom hanks es giraria i diria "mi mama dice que tonto es el que hace tonterias"(per mi frase mitica de forrest gamp)
Imatge

Imatge

Avatar de l’usuari
Laiona_hermione
Alumne/a de 5è
Alumne/a de 5è
Entrades: 143
Membre des de: dj. març 23, 2006 5:56 pm
Ubicació: L'Univers, via Làctea, sistema solar, la Terra, europa, CATALUNYA, Vallès Occidental, Terrassa.

Entrada Autor: Laiona_hermione »

Pos a mi tmb ma agradat l codi da Vinci pk s mol fidel al llibre i i posa l matexa intriga.
Però el Ron no se l'escoltava més aviat se la mirava com si de sopte haguès tingut una revelació.
-Ostres Hermione, el Neville te raó... ets una noia
-Molt observador-va fer l'Hermione irònicament

Avatar de l’usuari
Raistlin
G.N.O.M
G.N.O.M
Entrades: 172
Membre des de: dg. març 12, 2006 4:39 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Raistlin »

jeje, el codigo ta benne,tot i no el puc comparar amb el llibre, pk fa 2 anys k m'el vai llegir i no m'acuerdu XDDD i V de Vendetta ja la vai recomanar no se on, i eso, k sta mol xula,la idea general de la peli em va molar mol
"La esperanza es una negación de la realidad.Es la zanahoria que se agita ante el caballo de tiro para que siga avanzando,luchando en vano por alcanzarla"

Respon