Esport favorit
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
- marta_potter
- Alumne/a de 1r
- Entrades: 34
- Membre des de: dg. gen. 15, 2006 6:58 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
el meu és el bàsquet hi jugo de fa bastant temps i m'encanta mirar partits de la lliga acb... encara que el meu ekip vagi de mal en pitjor... aveure ke fan avui a menorca ke sinó...s'ho poden plantejar... jajaj: sí sí és l'AKASVAYU GIRONA la mafia de la lliga ACB jajaj
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures que li havien posat. A més, era bruixot.
- Neville Longbottom
- Alumne/a de 2n
- Entrades: 65
- Membre des de: dl. gen. 09, 2006 8:59 pm
- Ubicació: Torre de Gryffindor
- Contacta:
- Nimfadora Tonks
- Alumne/a de 3r
- Entrades: 84
- Membre des de: dj. gen. 26, 2006 7:28 pm
- Ubicació: Barcelona
- memoriespotter
- Alumne/a de 5è
- Entrades: 143
- Membre des de: dl. gen. 02, 2006 3:56 pm
- Nom: Patri
- Rang: FaDeTa
- Ubicació: Balears
A mi m'agrada molt el tenis jugar-lo i veure'l .
Veig que no hi ha gaire gent k li agradi el tenis.
Els que no feu esport us recumano fer-ne.
A mi quen estic nerviosa i jug a tenis o a fronton em sento millor.
Sempre es bo fer un poc de deport !!!!!!!!
Veig que no hi ha gaire gent k li agradi el tenis.
Els que no feu esport us recumano fer-ne.
A mi quen estic nerviosa i jug a tenis o a fronton em sento millor.
Sempre es bo fer un poc de deport !!!!!!!!
Tan facil és dir t'estim.... per no poder-ho dir a la persona que estimes
- memoriespotter
- Alumne/a de 5è
- Entrades: 143
- Membre des de: dl. gen. 02, 2006 3:56 pm
- Nom: Patri
- Rang: FaDeTa
- Ubicació: Balears
No.... jo fara 4 anys o no se kuants que vaig a tennis no es perque sigui de moda , simplement perque preferia aixo que el takwondo( pasava k em posain blava)lapot ha escrit:home a mi magrada tot i una mica... jo de peque feia natacio i basquet.
també m'agraden molt les motos gp: sobretot el pedrosa jeje, és el millor... pero ara no ho entenc, ara tothom fa tennis tothom... s'ha ficat de moda o ke? :D
Tan facil és dir t'estim.... per no poder-ho dir a la persona que estimes
- neus_snitch
- President/a de la Confederació Internacional
- Entrades: 570
- Membre des de: dj. des. 22, 2005 2:14 pm
- Nom: Mònica (de veritat!)
- Rang: Mauleta valenciana
- Ubicació: Cagant al vol
- Contacta:
jo , el que és practicar esport...conta el sillon-ball? ( Parida amb una amiga en què, assentades en velles cadires, ens passavem una pilota colpejan-la amb una granera cadascuna).?
però de veure...El FUTBOL!!!!! Ueeeeee!!! M'encanta veure el València, soc una forofa, una fan, aiiiii i no m'aguante a que viinga aost per la previa!! Ale Cañi que tu pots! Villa maravillaaaa!
però de veure...El FUTBOL!!!!! Ueeeeee!!! M'encanta veure el València, soc una forofa, una fan, aiiiii i no m'aguante a que viinga aost per la previa!! Ale Cañi que tu pots! Villa maravillaaaa!
El meu preferit és la natació, no sé, però sempre que puc i tinc l'oportunitat provo de banyar-me a la piscina (la platja no m'agrada tant).
No obstant, també m'agrada molt i molt el bàsquet, que no sem dona gaire malament.
Un esport que no m'agrada, tot i que és molt jugat, és el futbol. No sé, no sem dona gaire bé i tmpoc m'agrada mirarlo x la tele.
No obstant, també m'agrada molt i molt el bàsquet, que no sem dona gaire malament.
Un esport que no m'agrada, tot i que és molt jugat, és el futbol. No sé, no sem dona gaire bé i tmpoc m'agrada mirarlo x la tele.
- massa_hpifriends.com
- Treballador/a de la conselleria
- Entrades: 391
- Membre des de: dt. nov. 01, 2005 8:12 pm
- Ubicació: Mansió-X
- Contacta:
1,2,3 natació!
1,2,3 quèèè?!
1,2,3 natació al poder!!!!!!!!
Ho he deixat clar? per si teniu menys capacitat mental de la que em pensava, és la mnatació, o més aviat tirs a la piscina!!!!! però tot i això m'encanta el bàsquet i el futbol!!!!! visca el Barçaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!
Massa>>>
1,2,3 quèèè?!
1,2,3 natació al poder!!!!!!!!
Ho he deixat clar? per si teniu menys capacitat mental de la que em pensava, és la mnatació, o més aviat tirs a la piscina!!!!! però tot i això m'encanta el bàsquet i el futbol!!!!! visca el Barçaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!
Massa>>>
[I Si fos...?]
Sí que hi ha gent a ki li agrada la natacio, no? Po wnu, és nurmal: és refrescant, divertida, fas molt exercici i t'ho passes bé. La llàstima és que és a l'estiu quan es pot practicar amb més facilitat, perquè a l'hivern has de recórrer a les piscines climatitzades i cobertes i tal...a no ser que et vulguis banyar a 10º ¬¬'
She makes me feel like a kid in a candy shop
- Apropinquet
- Alumne/a de 6è
- Entrades: 220
- Membre des de: dg. juny 25, 2006 12:45 pm
- Rang: INCOtxina :D
- Ubicació: Neverland
pos a mi m'encanta el futbol i el Barça, per descomptat
al meu curs hem muntat un equip femení pq son bastantes les FanFutbol.... no som re d l'altre mon... no som mol bones pro tmpk mol dolentes...
un altre esport q m'encanta és l'esquí!!!!! soc una eskiadora "compulssiva", quan es temporada pujo cada cap de semana a esqia!!
i ballar!!! és la meva passió, vaig fer 8 anys de ballet pro ho vaig haver de deixa pk vam na a viure fora d BCN... ho trobo a faltar...
apa siau!!!
al meu curs hem muntat un equip femení pq son bastantes les FanFutbol.... no som re d l'altre mon... no som mol bones pro tmpk mol dolentes...
un altre esport q m'encanta és l'esquí!!!!! soc una eskiadora "compulssiva", quan es temporada pujo cada cap de semana a esqia!!
i ballar!!! és la meva passió, vaig fer 8 anys de ballet pro ho vaig haver de deixa pk vam na a viure fora d BCN... ho trobo a faltar...
apa siau!!!
Apropinquet l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. juny 27, 2006 6:23 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Uniu-vos a la ACLEE!! hem de fer front a aquesta plaga!