Què hi ha darrere el vel?
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
- e.n.bou
- Alumne/a de 7è
- Entrades: 278
- Membre des de: dl. ago. 29, 2005 12:14 am
- Nom: Eric
- Rang: Caçador de Desitjos
- Ubicació: Hangar 18
- Contacta:
Què hi ha darrere el vel?
enkesta: k ia darrere el vel? ultimamaen me estat preguntan ke ia sota el vel, per xo e fet akesta enkesta.
Rere el vel hi ha una cortina i, darrere, un mantell, darrere un tovalló i, darrere, un mocador.
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.
- LunaBlack_Lovegood
- 1r Orde de Merlí
- Entrades: 1414
- Membre des de: dc. nov. 10, 2004 1:00 am
- Nom: Tània
- Ubicació: Badalona (BCN)
- Contacta:
- LunaBlack_Lovegood
- 1r Orde de Merlí
- Contacta:
Però és que que jo sàpiga al món de la Rowling no existeix un "Món dels esperits"...¬¬Ary ha escrit:putser estan els esperits pero numes dalgunes persones per tant no seria el mon dels esperits sino un lloc on hi han esperits
Hi han esperits per la terra que recorren els llocs on han viscut en vida, i esperits que "van seguir el camí", que acabava qui sap on...xD
- voldy
- Alumne/a de 7è
- Entrades: 261
- Membre des de: dg. set. 21, 2003 2:00 am
- Ubicació: Vila de Gràcia
Algú s'hi presenta voluntari?
A veure si us curreu una mica més les opcions de les enquestes, que normalment fluixegen una mica...
El que més s'acosta és "el món dels esperits", és a dir, l'altra banda del "camí" que segueixen les ànimes... Però això ja es diu en el cinquè... No sabem com és, ni què hi ha, però el concepte sí que queda força clar...
A veure si us curreu una mica més les opcions de les enquestes, que normalment fluixegen una mica...
El que més s'acosta és "el món dels esperits", és a dir, l'altra banda del "camí" que segueixen les ànimes... Però això ja es diu en el cinquè... No sabem com és, ni què hi ha, però el concepte sí que queda força clar...
Cridem qui som i que tothom ho escolti. I en acabat, que cadascú es vesteixi com bonament li plagui, i via fora! que tot està per fer i tot és possible.
- Eric Ardan
- Alumne/a de 7è
- Entrades: 285
- Membre des de: dg. març 20, 2005 8:52 pm
- Nom: Siminitri
- Rang: Martell d'heretges
- Ubicació: Brave New World
- Contacta:
a lespera d voluntaris xD
darrere el vel hi ha la porta qu comunica el món dels vius amb el dels morts, i suposo que no es pot atravessar... vull dir que si la travesses eske as palmat .. n? semblan a lu q e sentit per aki crec q nem ben encaminats ^^. pero aixo d q i agi un vel i coses d vius i morts.. em comença a recordar a les prediccions de la pitonissa lola xDD
de totes maneres... hi han moltisimes coses per aclarir.. i en el llibre 7 dubto q no sen deixi cap!
darrere el vel hi ha la porta qu comunica el món dels vius amb el dels morts, i suposo que no es pot atravessar... vull dir que si la travesses eske as palmat .. n? semblan a lu q e sentit per aki crec q nem ben encaminats ^^. pero aixo d q i agi un vel i coses d vius i morts.. em comença a recordar a les prediccions de la pitonissa lola xDD
de totes maneres... hi han moltisimes coses per aclarir.. i en el llibre 7 dubto q no sen deixi cap!
DRAGO DORMIENS NUNQUAM TITILLANDUS
HOGWARTS
HOGWARTS
- Finalpotter
- Membre d'Honor de la Conselleria
- Entrades: 2035
- Membre des de: dj. abr. 21, 2005 9:55 pm
- Rang: Passat
Cap voluntari?
Jo crec que darrere el vel hi poden haver varies coses:
1. Un lloc on estan tots els que han mort de forma violenta, una especie de eco o algu.
2. La sala d'espera per decidir o esperar el moment de fer la tria entre em quedo com a fantasma o continuo.
3. Una mena d'espai on cadascu nota la presencia dels seus que han marxat o aviat el deixara.
No se quina pot ser pero les opcions de l'enquesta no em fan el pes. Que creieu que pot haver-hi?
PD: Esperem un voluntari qui es el que esta mes boig i s'ofereix voluntari.
Jo crec que darrere el vel hi poden haver varies coses:
1. Un lloc on estan tots els que han mort de forma violenta, una especie de eco o algu.
2. La sala d'espera per decidir o esperar el moment de fer la tria entre em quedo com a fantasma o continuo.
3. Una mena d'espai on cadascu nota la presencia dels seus que han marxat o aviat el deixara.
No se quina pot ser pero les opcions de l'enquesta no em fan el pes. Que creieu que pot haver-hi?
PD: Esperem un voluntari qui es el que esta mes boig i s'ofereix voluntari.
- Giny_Bell
- President/a de la Confederació Internacional
- Entrades: 546
- Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
- Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...
No tinc ni idea d k hi deu have darrere el vel, pro deu se el mon dls esperits o koses axi, o els errants com la ff d l'accra. Akest vel t + sentit en la ff d l'accra k en el 5è llibre, almenys d momen...
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;
WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!
WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!
- LunaBlack_Lovegood
- 1r Orde de Merlí
- Contacta: