Frases que solau dir
Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Frases que solau dir
no se si el titol ho aclareix molt pero el tema ve a refererse a expresions que utilitzeu sovint com frases fetes inventades o que vosaltres heu inventat.
per exemple jo acostumo a dir quan una persona és molt pesada: "compra't un amic; dos no que et marginen " weno ho dic jo i les meves amigues, clar... xdxd
no se... poseu les que us fan més gracia, les més ridicules, les que heu sentit a dir ...
per exemple jo acostumo a dir quan una persona és molt pesada: "compra't un amic; dos no que et marginen " weno ho dic jo i les meves amigues, clar... xdxd
no se... poseu les que us fan més gracia, les més ridicules, les que heu sentit a dir ...
- illuminati
- M.A.G
- Entrades: 302
- Membre des de: dg. nov. 14, 2004 2:13 pm
Doncs jo no crec que digui cap tipus de frase difernet... això sí, depèn de la persona... tinc unes sortides, o unes altres, exemple:
Espera, espera... com se'n deia... infantilisme, potser¿?
I una més típica, per quan n'estàs fins als nassos d'algú: escolta, la teva estupidesa és natural, o l'has anat perfeccionant al llarg dels anys¿?
Però clar, com he dit... tot depèn de la persona...
Espera, espera... com se'n deia... infantilisme, potser¿?
I una més típica, per quan n'estàs fins als nassos d'algú: escolta, la teva estupidesa és natural, o l'has anat perfeccionant al llarg dels anys¿?
Però clar, com he dit... tot depèn de la persona...
- Giny_Bell
- President/a de la Confederació Internacional
- Entrades: 546
- Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
- Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...
Ma germana diu:
Ets tonto o tan parit a pets?
o bé
Ets tonto o menges pedres?
Io kasi sempre k em despedeixu dik siau XD.
I les sortides k pugui teni depenen d la persona amb ki stigui parlan.
Ets tonto o tan parit a pets?
o bé
Ets tonto o menges pedres?
Io kasi sempre k em despedeixu dik siau XD.
I les sortides k pugui teni depenen d la persona amb ki stigui parlan.
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;
WAKE UP!! IT'S A BEAUTIFUL MORNING!!!
- catelena
- G.N.O.M
- Entrades: 191
- Membre des de: dl. des. 06, 2004 7:00 am
- Ubicació: Les Borges Blanques
- Contacta:
Si , si , tot depen de la persona amb qui parlis...la frase que més dic jo és ... ... al saludar : Hola família !!! ( aquesta frase prové del meu estimat catequista , que potser no som germans tots els cristians ?? xD xD )
I tame es molt sobint am mi que em dirigueixa am la gent diguent - li " xato " , sigui una persona que conega , un desconegut o un professor ... i ara no en se cap més ... pero com he dit depen amb qui parlis ...
I tame es molt sobint am mi que em dirigueixa am la gent diguent - li " xato " , sigui una persona que conega , un desconegut o un professor ... i ara no en se cap més ... pero com he dit depen amb qui parlis ...
||*|| Is that really what my hair looks like from the back? ||*||
una mica més lent i recules...
una mica més tonto i no neixes...
no ets més burro perquè la societat no ho permet...
ets més tonto que les pedres de cartro...
per altra banda dic molt "feina feta no té destorb" o "un tou de..."(això és equivalent a "molt de", uns dialectolegs, no sé si es diuen així...van arribar a la conclusió que és una expressió típica de Sant Vicenç dels Horts, xD)
una mica més tonto i no neixes...
no ets més burro perquè la societat no ho permet...
ets més tonto que les pedres de cartro...
per altra banda dic molt "feina feta no té destorb" o "un tou de..."(això és equivalent a "molt de", uns dialectolegs, no sé si es diuen així...van arribar a la conclusió que és una expressió típica de Sant Vicenç dels Horts, xD)
Imagineu-vos una persona parlant d'una cosa que no bé al cas, tu després d'una estona deixant que parli fas veure que no l'escoltaves.
Llavors li preguntes Qui?
I ell et tornarà a explicar el seu rollo... el talles de seguida i li dius:
No no, que QUI T'ESCOLTA!!!!!
Aquesta mateixa "broma" es pot fer amb Quan callaràs, qui t'ha preguntat etc.
Proveu-ho, i feu una foto de la cara del vostre amic quan acabeu de dir-li
Mit
PD: (També pot ser que aquest amic no et parli amb tot el dia, però les bones ocasions no es poden desaprofitar)
Llavors li preguntes Qui?
I ell et tornarà a explicar el seu rollo... el talles de seguida i li dius:
No no, que QUI T'ESCOLTA!!!!!
Aquesta mateixa "broma" es pot fer amb Quan callaràs, qui t'ha preguntat etc.
Proveu-ho, i feu una foto de la cara del vostre amic quan acabeu de dir-li
Mit
PD: (També pot ser que aquest amic no et parli amb tot el dia, però les bones ocasions no es poden desaprofitar)
la c !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Marc Riera
- Entrades: 572
- Membre des de: dj. abr. 14, 2005 6:02 pm
- Nom: Pepet, no et fot...
- Contacta:
Ok, si era una broma o alguna cosa referent a mi... No he agafat la gràcia. ^^llewellyn ha escrit:"un tou de..."(això és equivalent a "molt de", uns dialectolegs, no sé si es diuen així...van arribar a la conclusió que és una expressió típica de Sant Vicenç dels Horts, xD)
No sé a què ve. ^^ Memòria de peix.
Nyahahahahha. XD XD XD Aquest sí que he agafat la gràcia.Jomast ha escrit:Es QUE NO T'ESCOLTO. EH HPCONAN?
Però.... et sentia! Sentia que parlaves... però no no t'escoltava les paraules. El dialecte, el dialecte. hahahha. XD
No recordo l'explicació que us vaig donar... m... tan se val. Ara he fet una de nova. I vàlida, és clar.
Hahahha.
Béé... m... Potser dic molt "ahà"... ooo.. "sí, sí". XD XD No ho sé. Hahah. També podria ser un "qu'etsburro".
Ara... una frase que últimament dic molt és "Only one will go down in history... only one wins the eternal glory!". Hahaha. Se m'ha enganxat. XD
Harry Potter no era un noi normal per moltes raons. Per començar, perquè l'època de l'any que menys li agradava eren les vacances d'estiu. Després, perquè tenia moltes ganes de fer els deures. A més, era bruixot.
- Giny_Bell
- Entrades: 546
- Membre des de: dc. jul. 06, 2005 8:25 pm
- Ubicació: si home, pq els d la cia em vinguin a buska...
Jo dik bastan lu d : hi ha bastanta fauna x aki. es kom si digues: hi ha molta gen axi x aki. El com ja se suposa k lan dit abans kla XD.
I a girona tenim els verb cardar i fotre kom a sinonims d fer, i sobretot.....tenim tomates!!!!
A BCN tomàquets no? XD Dons nosatres tomates! XD
I el noviu d la meua germana (k es d BCN) no havia sentit mai el verb festejar, ni tampok traginar.
Ah si!! La meua avia a les pastanagues els hi diu estefanories o carotes. XD
I a girona tenim els verb cardar i fotre kom a sinonims d fer, i sobretot.....tenim tomates!!!!
A BCN tomàquets no? XD Dons nosatres tomates! XD
I el noviu d la meua germana (k es d BCN) no havia sentit mai el verb festejar, ni tampok traginar.
Ah si!! La meua avia a les pastanagues els hi diu estefanories o carotes. XD
:_.·._.·´¨·--o0O MAI TRAICIONARÉ ELS MEUS PRINCIPIS!! O0o--·¨`·._.·._;