Crítiques als vostres profes (o exprofes...)

Regles del fòrum
Recordeu-vos d'escriure com a mínim 4 línies.
Recordeu-vos d'argumentar les coses sempre que pugueu.
Totes les Normes del fòrum
Avatar de l’usuari
Porcupintí-na
Alumne/a de 7è
Alumne/a de 7è
Entrades: 288
Membre des de: dl. juny 29, 2009 9:02 pm
Nom: Maria
Ubicació: Mussoleria

Re: Crítiques als vostres profes (o exprofes...)

Entrada Autor: Porcupintí-na »

El meu profe de mates no es dutxa i li put l'alè! arggghhhhh ecsssss
Porta la mateixa roba durant tres dies i te tota la cara plena de berrugueees. Una mica de decència, per favor!
Als de la classe a qui no els fa pena posen a la pissarra TFP ((Nom del profe), fas , pudor)

ARG QUIN CONY DE FÀSTIC, DÉU MEU!
"-Escolta, ¿Per què li dius Porc, al mussol?- va preguntar el Harry al Ron.
-Perquè el meu germà és burro-va dir la Ginny- En realitat es diu Porcupintí."

QUINA NIT TAN JOIOSA, LA D'AVUI!

Avatar de l’usuari
Marta Potter Weasley
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 249
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
Nom: Marta
Rang: Futura dona del Daniel Faraday
Ubicació: Al cau!

Re: Crítiques als vostres profes (o exprofes...)

Entrada Autor: Marta Potter Weasley »

Ualaa, un cop un profe nostre va fer classe sense samarreta, xD, ossigui amb la bata de laboratori, que és del pal de portar alguna cosa a sota, perquè se't veu tot.. a que si, anna_lovegood? (el de ciències clara_weasley) no diré el nom..

Va ser molt graciós xD
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood

Nova fic en solitari: Escarabats

Petons de:
Marta Potter Weasley

Avatar de l’usuari
anna_lovegood
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 6:58 pm
Nom: Anna
Ubicació: Ducsdemel

Re: Crítiques als vostres profes (o exprofes...)

Entrada Autor: anna_lovegood »

Marta Potter Weasley ha escrit:Ualaa, un cop un profe nostre va fer classe sense samarreta, xD, ossigui amb la bata de laboratori, que és del pal de portar alguna cosa a sota, perquè se't veu tot.. a que si, anna_lovegood? (el de ciències clara_weasley) no diré el nom..
ehh!perque jo no m'enrecordo d'aixó? que trist :lol2:

Avatar de l’usuari
Marta Potter Weasley
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 249
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
Nom: Marta
Rang: Futura dona del Daniel Faraday
Ubicació: Al cau!

Re: Crítiques als vostres profes (o exprofes...)

Entrada Autor: Marta Potter Weasley »

A no! és veritat! era mig grup!! xD tu no hi eres anna.. ara hi caic, xD
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood

Nova fic en solitari: Escarabats

Petons de:
Marta Potter Weasley

Avatar de l’usuari
*Luna Lovegood*
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 230
Membre des de: ds. juny 07, 2008 10:25 am
Nom: Maria
Rang: Vaga professional
Ubicació: El meu ordinador @_@ (?)
Contacta:

Re: Crítiques als vostres profes (o exprofes...)

Entrada Autor: *Luna Lovegood* »

doncs jo tinc una professora i un professor que tenen uns noms lleugerament curiosos xD:
Arantxa Mas de Xanxa (sii, fem-ne una poesia xd)
Xavier Butifoll (lol, el primer dia de classe ens va dir: jo recomano que si teniu un conegut que de cognom es digui Butifoll que es canviï el cognom)
Nomès us dic, que llegir aquesta firma pot tenir efectes secundaris;;

Avatar de l’usuari
kumi
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dt. nov. 22, 2005 7:26 pm
Ubicació: Sunnydale

Re: Crítiques als vostres profes (o exprofes...)

Entrada Autor: kumi »

Jo tenia una professora que es deia Rosa Jardí Pí. Vamos, que mes natural no podia sernla dona amb tanta planta al nom i cognoms! xDD
Creció con su sueño y un día le dijo: Acabo de verte y ya sé que nací pa' casarme contigo. Abrázame fuerte, que no pueda respirar, que tengo miedo de que un día ya no quieras bailar conmigo... nunca más

Avatar de l’usuari
Marta Potter Weasley
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 249
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
Nom: Marta
Rang: Futura dona del Daniel Faraday
Ubicació: Al cau!

Re: Crítiques als vostres profes (o exprofes...)

Entrada Autor: Marta Potter Weasley »

Ha ha, que bo, no? xD era profe de biologia?
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood

Nova fic en solitari: Escarabats

Petons de:
Marta Potter Weasley

Avatar de l’usuari
kumi
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 64
Membre des de: dt. nov. 22, 2005 7:26 pm
Ubicació: Sunnydale

Re: Crítiques als vostres profes (o exprofes...)

Entrada Autor: kumi »

xDD no, no! era de plàstica, llàstima xD
Creció con su sueño y un día le dijo: Acabo de verte y ya sé que nací pa' casarme contigo. Abrázame fuerte, que no pueda respirar, que tengo miedo de que un día ya no quieras bailar conmigo... nunca más

Avatar de l’usuari
Luna Weasley
Alumne/a de 4t
Alumne/a de 4t
Entrades: 118
Membre des de: ds. juny 28, 2008 12:08 pm
Nom: Alexandra

Re: Crítiques als vostres profes (o exprofes...)

Entrada Autor: Luna Weasley »

Puff, per criticar als profes jo m'ho curro!!!
No tots son dolents, ni a de majos.
-----La més maja es la de francès. És de les que comença a explicar anècdotes de la seva vida, per nant no fotem res en tota la classe, i consola els alumnes quan tenen algun problema.
-----La de mates és molt maja, també. El problema son el parell de criatures pallasses de la classe, que es posen a fer bromes idiotes que no fan gràcia, i llavors ella es cabreja, fot deures(MOLTS!!!) i mil exàmens. :nose Pero per la resta és molt simpàtica.
-----La primera que odio és la d'anglès. Es riu de nosaltres!!!I que jo sàpiga aixo no és normal... És tonta!!!(No estic per posar coses fortes) :bah
Un dia, corregint els deures, que la de mates ens diu que son per equivocarse, va la molt p*** i li diu a una que s'havia equivocat que surti a la pissarra, i va la mala p*** i li diu "well, now enjoy us with your homework" i li va fotre una bronca a la pobra noia que la va fer plorar!!! I després diu les notes en veu alta, i renya davant de tothom els qui suspenen.
-----El de informàtica és un warro!!! No es dutxa, i té el cabel grenyós ple de plagues ENORMES de caspa... I fa les típiques bromes que volen fer gràcia però que tu et quedes... :deumeu Pensant SIUSPLAU! NO TE M'ACOSTIS! :adora
-----La de català no és de les més antipàtiques, però puntua de cul. Però com que em té peloteo... Nuse, tampoc està tan malament. :mmm
-----La de Natus és simpàtica, pro només li té peloteo als que treuen sempre excel·lent, als altres MOLTA MANIA!!! :avall . A mi sempre m'ha tingut mania, pro ja l'està perdent, perquè (No és per xulejar) se'm dona molt bé

Weno... Ja m'he desfogat. Jodeer, ara em parteixo mirant com he deixat a la d'anglès :lol2:
S'ho mereix!!! :cabrejat: És una mala p***
Weno, ja està

:fuig :fuig :fuig Al :fuig :fuig :fuig
Per què us preocupeu per l'IN-NO-MI-NABLE?
Pel que us haurieu de preocupar es pel JA-NO-TINC-CACA
L'astringència d'urgència que fa sensació a tot el pais!


Llegiu:

LES 4 RONDADORES

Avatar de l’usuari
*Luna Lovegood*
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 230
Membre des de: ds. juny 07, 2008 10:25 am
Nom: Maria
Rang: Vaga professional
Ubicació: El meu ordinador @_@ (?)
Contacta:

Re: Crítiques als vostres profes (o exprofes...)

Entrada Autor: *Luna Lovegood* »

Luna Weasley ha escrit:Puff, per criticar als profes jo m'ho curro!!!
No tots son dolents, ni a de majos.
-----La més maja es la de francès. És de les que comença a explicar anècdotes de la seva vida, per nant no fotem res en tota la classe, i consola els alumnes quan tenen algun problema.
-----La de mates és molt maja, també. El problema son el parell de criatures pallasses de la classe, que es posen a fer bromes idiotes que no fan gràcia, i llavors ella es cabreja, fot deures(MOLTS!!!) i mil exàmens. :nose Pero per la resta és molt simpàtica.
-----La primera que odio és la d'anglès. Es riu de nosaltres!!!I que jo sàpiga aixo no és normal... És tonta!!!(No estic per posar coses fortes) :bah
Un dia, corregint els deures, que la de mates ens diu que son per equivocarse, va la molt p*** i li diu a una que s'havia equivocat que surti a la pissarra, i va la mala p*** i li diu "well, now enjoy us with your homework" i li va fotre una bronca a la pobra noia que la va fer plorar!!! I després diu les notes en veu alta, i renya davant de tothom els qui suspenen.
-----El de informàtica és un warro!!! No es dutxa, i té el cabel grenyós ple de plagues ENORMES de caspa... I fa les típiques bromes que volen fer gràcia però que tu et quedes... :deumeu Pensant SIUSPLAU! NO TE M'ACOSTIS! :adora
-----La de català no és de les més antipàtiques, però puntua de cul. Però com que em té peloteo... Nuse, tampoc està tan malament. :mmm
-----La de Natus és simpàtica, pro només li té peloteo als que treuen sempre excel·lent, als altres MOLTA MANIA!!! :avall . A mi sempre m'ha tingut mania, pro ja l'està perdent, perquè (No és per xulejar) se'm dona molt bé

Weno... Ja m'he desfogat. Jodeer, ara em parteixo mirant com he deixat a la d'anglès :lol2:
S'ho mereix!!! :cabrejat: És una mala p***
Weno, ja està

:fuig :fuig :fuig Al :fuig :fuig :fuig
crec que la teva d'anglès i la meva de natus son bessones o.o
Nomès us dic, que llegir aquesta firma pot tenir efectes secundaris;;

Avatar de l’usuari
Laura*Malfoy
Alumne/a de 2n
Alumne/a de 2n
Entrades: 60
Membre des de: dt. set. 05, 2006 2:01 pm
Nom: Laura
Ubicació: En el món de la fantasia...

Re: Crítiques als vostres profes (o exprofes...)

Entrada Autor: Laura*Malfoy »

Ostres tu! He descobert aquest tema i m'agrada tu, criticar els profes mai està de més :evil:
La meva professora de ciencies del mon contemporani (l'assignatura més xorra que s'han pogut inventar) és una cabrona, a part de puntuar moooolt baix ens tracta com a crios! Com si fossim tontos. Un dia arribar ja cabrajada i diu, bueno, com que us creieu nosequi per comportarvos d'aquesta manera (sort que no haviem dit res encara) us assignaré un lloc (cosa que al meu institut només fan a primer d'eso) i la tia va penjar al suro com ens haviem de seure. El cas és que ningú li va fotre cas XD i quan ho va parlar amb els altres profes que tenim li van dir que no calia canviar els llocs i es va quedar amb el planxasso :lol2: :lol: :elis :ballar:
He vist que alguns heu criticat als d'angles... no se perquè, però sempre m'han caigut fatal els d'angles... :nose

Seguiu criticaant! :)
Laura*Malfoy
Herois de Barri

Avatar de l’usuari
Marta Potter Weasley
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 249
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
Nom: Marta
Rang: Futura dona del Daniel Faraday
Ubicació: Al cau!

Re: Crítiques als vostres profes (o exprofes...)

Entrada Autor: Marta Potter Weasley »

Si, els d'anglès acostumen a ser els que cauen pitjor.. la meva profe d'anglès és bastant inútil i parla fatal (l'anglès, clar), i suposo que l'haurem de tenir aquest curs i 4t, em cau com el cul. Bé, com el cul no, pitjor. I l'any passat, que la vam tenir 1r i 2n, era una altra profe que tampoc sabia parlar i ens feia la classe en català, també em queia fatal. Me'n recordo que un any vaig tenir una profe d'anglès que em va caure bé, a 6è de primària!! xD era molt guai, vaig aprendre bastant aquell any i anglès era de les millors classes. Però d'això ja fa bastant.. però la del cole dels altres cursos era imbècil, ens passàvem tot el dia pintant fotocòpies de colors, i estàvem a 5è que només sabiem dir les fruites i els animals, no sabíem ni el verb to be.

És tot un misteri el perquè els profes d'anglès són els més odiats. Algú té alguna teoria? xD
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood

Nova fic en solitari: Escarabats

Petons de:
Marta Potter Weasley

Avatar de l’usuari
anna_lovegood
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 6:58 pm
Nom: Anna
Ubicació: Ducsdemel

Re: Crítiques als vostres profes (o exprofes...)

Entrada Autor: anna_lovegood »

Jajajaja, jo tinc una teoria!
La meva teoria sobre els profes d'anglés es que quan estudien per ser profe d'anglés els hi ensenyen, fins i tot fan una clase: com fer que els teus alumnes t'odiin(sense que t'arribin a tirar per les escales)
Bueno, ho sento per la parida, tenia que dir-ho xD
A mi el profe que mes malament em cau és el de Català, no se perquè, però em cau fatal :avall

Avatar de l’usuari
Marta Potter Weasley
Alumne/a de 6è
Alumne/a de 6è
Entrades: 249
Membre des de: dg. jul. 12, 2009 8:57 pm
Nom: Marta
Rang: Futura dona del Daniel Faraday
Ubicació: Al cau!

Re: Crítiques als vostres profes (o exprofes...)

Entrada Autor: Marta Potter Weasley »

No et cau bé el de català?? A mi m'encanta! Estem fent redaccions super guais, i dediquem només un dia a gramàtica, els altres dos són pel taller d'escriptura i de lectura, i estic aprenent més català que mai! Jo crec que la pitjor és la socials!! deu meu quina dona.. no la suporto, i la segueixen la d'anglès i la de castellà, que també.. vaia dos! em cauen fatal, però quan dic fatal dic FATAL, eh?
PÀGINES ARRANCADES!! amb l'anna_lovegood

Nova fic en solitari: Escarabats

Petons de:
Marta Potter Weasley

Avatar de l’usuari
anna_lovegood
Alumne/a de 3r
Alumne/a de 3r
Entrades: 92
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 6:58 pm
Nom: Anna
Ubicació: Ducsdemel

Re: Crítiques als vostres profes (o exprofes...)

Entrada Autor: anna_lovegood »

No se perque no em cau be...potser m'envia ones malignes o algu aixi xD
La de Socials, home s'ha de reconeixer que saber algo si que sap, mes o menys.
I la de Castellà es estupida, ni mes ni menys :mrgreen:

Respon